۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۵۴۶۲۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۱۰۳ نفر دیگر در لرستان مبتلا به کرونا شدند

۱۰۳ نفر دیگر در لرستان مبتلا به کرونا شدند
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان اضافه شد و یک نفر نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذسته از ۳۹۱ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع استان، ۱۰۳ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در لرستان یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت شده است، افزود: آمار جانباتخگان بر اثر بیماری کرونا به ۱۶۶ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تاکنون ۲۸ هزار و ۳۴۰ نمونه‌ از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۸ نمونه پاسخ داده شده است.

وی در ادامه یادآور شد: از این آمار ۴ هزار و ۸۶۸ مورد مثبت و تعداد ۲۰ هزار و ۶۵۰ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴ هزار و ۶۷۵ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در استان لرستان پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۷ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند./9451/پ310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات