۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۵۳۸۸۴
مدیر حوزه علمیه ولی عصر بروجرد:

فعالیت جهادی طلاب تا مهار کامل ویروس کرونا ادامه دارد

فعالیت جهادی طلاب تا مهار کامل ویروس کرونا ادامه دارد
مدیر حوزه علمیه بروجرد با اشاره به فعالیت جهادی طلاب در مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم، گفت: این اقدامات تا مهار کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب و روحانیت در هر زمانی که احساس نیاز شود در صحنه خدمت رسانی به مردم حاضر هستند.

وی روحانیت را از مردم و امین مردم خواند و افزود: در عرصه مقابله با ویروس کرونا طلاب و روحانیت به شکل های مختلف در خدمت رسنی به مردم در حال نقش آفرینی هستند.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد یادآور شد: طلاب این مدرسه در کنار اساتید و کادر حوزه همواره در قالب گروه های جهادی در زمینه خدمت به مردم و حمایت از نیازمندان و خانواده های متضرر از کرونا نقش آفرینی کردند.

وی ادامه داد: تهیه و تولید ماسک و توزیع بین نیازمندان، همکاری با مرکز خدمات حوزه علمیه در زمینه تولید ماسک، تهیه پک بهداشتی و بسته های غذایی از جمله فعالیت طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد است.    

حجت الاسلام معظمی گودرزی بیان کرد: فعالیت جهادی طلاب بروجردی در زمینه گندزدایی، دعفونی معابر، کوچه و خیابان ها و حضور در بیمارستان و خدمت به بیماران کرونایی از دیگر اقدامات جهادی طلاب است.

وی با اشاره به فعالیت جهادی اکثر طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد در زمینه مقابله با ویروس کرونا به شیوه های مختلف اظهار داشت: حدود 30 نفر از طلاب این مدرسه به صورت مستمر فعالیت داشته اند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات