۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۵۳۸۶۱
از سوی مدرسه علمیه الزهرا صورت گرفت؛

توزیع ۶۰ بسته گوشت قربانی و ۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع ۶۰ بسته گوشت قربانی و ۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
گلستانی گفت: مدرسه علمیه الزهرا (س) در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه علاوه بر ذبح ۳ راس گوسفند، ۳۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

سرکار خانم فاضله، انسیه سادات گلستانی هاشمی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) قیام دشت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) به‌منظور لبیک به ندای رهبر انقلاب که در نیمه شعبان توصیه به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه داشتند 30 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

وی افزود: همچنین در این رزمایش 3 رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

گلستانی به دیگر اقدامات جهادی این مدرسه علمیه در مبارزه با کووید 19 اشاره کرد و ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا طلاب جهادی در قرارگاه تولید جهت دوخت و بسته‌بندی ماسک حاضر شدند.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) در ادامه اظهار داشت: بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) بیش از 8 هزار ماسک در منزل تولید و در بیمارستان‌ها و مناطق محروم توزیع کردند.

وی به اجرای طرح غربالگری تلفنی با مشارکت طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: اعزام نیرو جهت تماس از راه دور با بیماران کرونایی یکی دیگر از اقدامات جهادی طلاب برای همکاری با وزارت بهداشت در طرح غربالگری به شمار می‌رود.

گلستانی حفظ و مراقبت از سلامت روان را در دوران همه‌گیری بیماری کرونا را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: طلاب جهادی این مدرسه در راستای حفظ سلامت روحی و روانی جامعه اقدام به تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی کردند تا بتوانند به شبهات کرونایی پاسخ داده و آرامش را در جامعه تقویت کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شناسایی خانواده‌های نیازمند و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی را یکی دیگر از اقدامات جهادی صورت گرفته در این حوزه برشمرد و گفت: اعطای وام به برخی از خانواده‌های نیازمند که در شرایط کرونایی دچار آسیب اقتصادی شده بودند یکی دیگر از اقدامات جهادی این مدرسه محسوب می‌شود./813/ت302/ب1

توزیع 60 بسته گوشت قربانی و 30 بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع 60 بسته گوشت قربانی و 30 بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع 60 بسته گوشت قربانی و 30 بسته معیشتی بین نیازمندان

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات