۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۵۳۸۱۷
از سوی مدرسه علمیه نورالاصفیاء صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق سیل زده استان لرستان

توزیع بیش از ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق سیل زده استان لرستان
مدیر مدرسه علمیه نورالاصفیاء (عج) درباره فعالیت‌های جهادی طلاب این مدرسه در مقابله با کرونا، گفت: بانوان طلبه این مدرسه بیش از ۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، کهندانی مدیر مدرسه علمیه نورالاصفیاء(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه نورالاصفیاء(عج) به‌منظور لبیک به ندای رهبر انقلاب 80 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در روستاهای محروم و سیل‌زده استان لرستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

وی افزود: همچنین توزیع 70 پرس غذای گرم به همراه بسته‌های هدیه بین خانواده‌های نیازمند از دیگر اقداماتی بود که در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه صورت گرفت.

کهندانی به دیگر اقدامات جهادی این مدرسه علمیه در ایام کرونا اشاره کرد و ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور گروه جهادی «نورالاصفیاء» برای مقابله با کووید 19 در این مدرسه علمیه شکل گرفت.

مدیر مدرسه علمیه نورالاصفیاء(عج) با اشاره به اثرات نامطلوب کرونا بر سلامت روان جامعه، عنوان کرد: بانوان جهادی از همان روزهای ابتدایی برای مقابله با اثرات نامطلوب ویروس منحوس کرونا اقدام به ارائه مشاوره حضوری و تلفنی در این مدرسه علمیه کردند.

وی دوخت و تولید ماسک را از دیگر اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه نورالاصفیاء(عج) خواند و اظهار داشت: بانوان جهادی این مدرسه با دوخت بیش از 800 ماسک و توزیع آن بین نیازمندان و کادر درمانی خدمت‌رسانی دیگری را توانستند در کارنامه جهادی خود در مقابله با کووید 19 به ثبت برسانند.

کهندانی درباره فعالیت و حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها، عنوان کرد: بانوان طلبه مدرسه علمیه نورالاصفیاء(عج) با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) برای خدمت‌رسانی به یاری کادر درمانی و بیماران کرونایی شتافتند.

مدیر مدرسه علمیه نورالاصفیاء(عج) در خصوص فعالیت‌های مجازی این مدرسه علمیه در ایام کرونایی، عنوان کرد: طلاب و اساتید این مدرسه علمیه به‌منظور پاسخ به شبهات کرونایی و امیدبخشی به جامعه فعالیت چشمگیری در فضای مجازی داشتند./813/ت302/ب1

توزیع بیش از 800 بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق سیل زده استان لرستان

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات