۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۵۴۶۳۶

قدردانی نماینده ولی فقیه در عراق از فعالیت های رسانه‌ای خبرگزاری رسا

قدردانی نماینده ولی فقیه در عراق از فعالیت های رسانه‌ای خبرگزاری رسا
آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده محترم ولی فقیه در عراق، پس از اطلاع از فعالیت های خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده محترم ولی فقیه در عراق، پس از اطلاع از فعالیت های مختلف و خبری بین الملل خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله حسینی بیان داشت: فعالیت های رسانه ای که از سوی مؤسسه های همسو با حوزه علمیه مانند خبرگزاری رسا انجام می شود، در احیای اسلام، تشیع و فعالیت های علمی تأثیر بسیاری دارد و اقدام مورد پسندی است.

نماینده محترم ولی فقیه در عراق ادامه داد: انعکاس تعالیم دینی نعمتی الهی و مصداق آیه شریفه «وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ» است و موجب تقویت روحیه طلبه ها و روحانیت می شود.

شایان ذکر است که آیت الله حسینی طی بازدید اخیر خود از معاونت بین الملل خبرگزاری رسا، طی نشستی که در سالن اجتماعات این خبرگزاری برگزار شد، درباره حضور نظامی و فرهنگی آمریکا در عراق، فعالیت های علمی حوزه علمیه نجف اشرف و حضور طلبه های ایرانی و خارجی از کشورهای مختلف در این حوزه بیانات مهمی ایراد کردند که مخاطبان محترم می توانند با کلیک بر روی این لینک در جریان مشروح این بیانات قرار گیرند./983/ب

ارسال نظرات