۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۵۴۶۴۲
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی:

شخصیت فلسفی و عرفانی امام مورد غفلت قرار گرفته است

شخصیت فلسفی و عرفانی امام مورد غفلت قرار گرفته است
خراسانی گفت: مجمع عالی حکمت اسلامی در تلاش است تا برگزاری برنامه‌های مختلف از غلفت صورت گرفته در خصوص ابعاد فلسفی و عرفانی امام خمینی(ره) بکاهد.

محمدباقر خراسانی دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جزئیاتی در خصوص نشست بررسی ابعاد فلسفی و عرفانی امام خمینی(ره) را که در شعبه اصفهان مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد، ارائه داد.

خراسانی با بیان اینکه این نشست در روز سه شنبه 13 خرداد و در مدرسه علمیه صدرخاجو برگزار شد، گفت: آیت الله فیاضی رییس هیأت دبیره مجمع عالی حکمت اسلامی سخنران این نشست بود و این مراسم با حضور اساتید و فضلای حوزه علمیه همراه شد.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: هدف از برگزاری این نشست در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، بررسی ابعاد مورد غفلت قرار گرفته ایشان در حوزه فلسفه و عرفان بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حکومت اسلامی را بر اسای مبنای فلسفی و عرفانی خود برپا کرد، اظهار داشت: آیت الله فیاضی در این نشست به تاثیر شخصیت فلسفی و عرفانی امام خمینی(ره) در شجاعت، توکل و ارتباط ایشان با خداوند متعال اشاره کرد.

حجت الاسلام خراسانی با اشاره به اینکه برخی از ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) مغفول باقی مانده است، عنوان کرد: مجمع عالی حکمت اسلامی در تلاش است تا برگزاری برنامه های مختلف از غلفت صورت گرفته در خصوص ابعاد فلسفی و عرفانی امام خمینی(ره) بکاهد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات