۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۵۴۶۶۴
حجت الاسلام دانش خبر داد؛

برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه ارتش لرستان

برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه ارتش لرستان
مسؤول عقیدتی سیاسی‌های ارتش در لرستان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سیل زده جنوب استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین دانش، مسؤول عقیدتی سیاسی های ارتش در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و همزمان با شیوع ویروس کرونا مبنی بر عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب، رزمایش کمک های مؤمنانه در مرحله اول برگزار شد و هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه مجموعه ارتش استان با هدف حمایت از خانواده های متضرر از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این مرحله دوم در هفته آینده برگزار خواهد شد و 650 بسته معیشتی به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام دانش با اشاره به فعالیت جهادی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی حتی پیش از زمان تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: گروه های جهادی ارتش در جنوب شهر خرم آباد، شهرستان های الشتر، نورآباد و خانه های سازمانی ارتش در زمینه گندزدایی و ضدعفونی معابر و محلات نقش آفرینی کردند.

تولید روزانه هزار تا سه هزار ماسک توسط خانواده نیروهای ارتش لرستان

وی با بیان اینکه اینکه اقدامات جهادی تا پایان مهار کامل بیماری کرونا ادامه دارد و نیروهای جهادی همچنان پای کار هستند، یادآور شد: خانواده نیروهای ارتش نیز در زمینه تهیه و تولید ماسک مورد نیاز مردم نقش آفرینی کردند و با تشکیل و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک روزانه بین هزار تا سه هزار ماسک مورد نیاز مردم تهیه و بین نیروها، سربازان، خانواده ها و در مناطق محروم توزیع شد.

مسؤول عقیدتی سیاسی های ارتش در لرستان با اشاره به شعار ارتش فدای ملت، ادامه داد: ارتش همواره در هر زمان که احساس نیاز شود و در بحران ها بین مردم حضور دارد و آماده خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی است و در تحقق این شعار پایبند بوده است.

وی اظهار داشت: در سیل 98 ارتش جمهوری اسلامی در مناطق سیل زده حاضر شدند و در خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان به خوبی ایفای نقش کردند و این حضور نمونه بارزی از پایبند بودن به شعار«ارتش فدای ملت بود».

حجت الاسلام دانش در ادامه با بیان اینکه مرحله دوم برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه بین خانواده های نیازمند در مناطق سیل زده مورد هدف قرار دارد، اذعان داشت: رزمایش کمک های مؤمنانه در کنار حمایت از خانواده های نیازمند آثار تربیتی فراوانی نیز به همراه دارد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
درود خدا بر شما و کارکنان زحمتکش خدا قوت خسته نباشی دلاور
0
0