۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۵۴۷۰۸

ائمه جماعت بوشهر ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند

ائمه جماعت بوشهر ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ائمه جماعت محلات و روستاهای استان بوشهر بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با روحانیون و ائمه جماعت محلات و روستاها با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت:در جریان انتشار ویروس کرونا برخی خانواده‌ها از نظر معیشتی و اشتغال دچار آسیب شدند که رسیدگی به خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه اجرا شد افزود: در ادامه رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان در زمینه ترویج فرهنگ همدلی و همچنین جمع‎آوری، تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه در سطح استان فعالیت خوبی انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: طرح مساوات و همدلی با هدف شناسایی و کمک به نیازمندانی‌که در روزهای مقابله با بیماری کرونا به لحاظ اقتصادی آسیب دیده‌اند در حال اجراست.

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به اینکه طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچنان در حال اجراء است خاطر نشان کرد: در این راستا ائمه جماعت محلات و روستاهای استان بوشهر در 88 مسجد بیش از 3 هزار و 300 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند.

وی در رابطه با نحوه توزیع این بسته‌ها اضافه کرد: با ضرورتی که احساس شد و شناختی که از مناطق مختلف احصاء شده بسته‌ها در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از خدمات رسانی ائمه جماعت محلات و روستاها به خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت خبر داد وگفت:با همکاری امامان جماعت، روحانیون و خیران در قالب تهیه بسته‌های معیشتی و سفر به روستاهای محروم و مناطق مستضعف نشین به افراد نیازمند خدمات رسانی می‌کنند./1350/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات