۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۵۴۸۲۱
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی مطرح کرد؛

زوال غرب و انفعال دستگاه دیپلماسی

زوال غرب و انفعال دستگاه دیپلماسی
استاد عالی حوزه علمیه اهواز گفت: یکی از علت‌های اصلی انفعال جدی دستگاه دیپلماسی دولتی ما در اوج انفعال آمریکا، عدم باور و عمل به رهنمود‌ها و تصویر واقعی و حکیمانه است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) در یادداشتی درباره زوال غرب و انفعال دستگاه دیپلماسی اظهارداشت: به نظر نگارنده یکی از علت‌های اصلی انفعال جدی دستگاه دیپلماسی دولتی ما به ویژه مواضع عجیب آقای ظریف (با حمل بر صحت) که در اوج انفعال آمریکا، پالس مذاکره برای ترامپ می‌فرستد، عدم باور و عمل به رهنمود‌ها و تصویر واقعی و حکیمانه‌ای است که امام خمینی (ره) آن مردخدا از آینده مناسبات روابط بین الملل در جهان معاصر و آینده نظام سلطهارائه داده اند و امام خامنه‌ای هم بار‌ها تکرار و تبیین نموده اند، می‌باشد.

امام بار‌ها و به مناسبت‌های مختلف از حقیقت انقلاب اسلامی و تحولات آینده پرده برداری نمودند و فرمودند قوی و هوشیار باشید که اراده الهی بر سیادت ملت ایران است و ما در عصر زوال کلی نظام سلطه قرار داریم و بس!

چنانکه امام خمینی (ره) زمانی با اشاره به رسالت جهانی انقلاب اسلامی در بشارتی فرمودند: اینکه در شب ولادت پیامبر ۱۴ کنگره از کنگره‌های کاخ ظلم (ایوان کسری) فرو ریخت شاید اشاره به این معنی باشد که ۱۴ قرن دیگر ظالمین ساقط و دین پیامبر جهانی خواهد شد.(صحیفه نور. ج ۹. ص ۲۴۹)

در نظر امام خمینی (ره)، زمانه زوال قطعی ابر قدرت غرب فرا رسیده، امری که تحولات بی سابقه اخیر در غرب بالاخص در آمریکا مؤید آن است و البته و بی تردید در این زمینه اخبار بسیار مهمتری در راه است.

حوادت و تحولات سال‌های اخیر مؤید آن است که ظاهرا بعد از کمونیسم و مارکسیسم این صدای خورد شدن استخوان‌های لیبرالیسم و سرمایه داری است که به گوش می‌رسد و این پدیده‌ای است که حتی بسیاری از تحلیلگران منصف بین المللی آن را تایید و بر آن تاکید می‌کنند.

یوهان گالتونگ، جامعه شناس معروف نروژی که اتفاقات مهمی مثل فروپاشی شوروی را به درستی پیش بینی کرده بود در بهمن ۹۵ تصریح کرد که قدرت آمریکا تا سال ۲۰۲۰ م دچار زوال خواهد شد (البته وی قبلا در ۲۰۰۹ کتابی با موضوع فروپاشی آمریکا به رشته تحریر در آورده بود) و در مصاحبه با «مادر برد» مجددا اعلام کرد که انتخاب ترامپ سرعت زوال آمریکا را افزایش خواهد داد.

آقایان غرب زده! اگر رهنمود‌های امامین جامعه را باورندارید حداقل در امثال این نظرات قدری تامل نمائید، سیاست تهاجمی در دیپلماسی در مقابل اروپای متکبر و عهد شکن و آمریکا شیطان بزرگ پیشکشتان.

در مقابل عربده‌های شیر بی یال ودم آمریکا این‌همه منفعل نباشید و با عزت و منافعی ملی بازی نکنید، خروش ملت‌ها علیه جنتلمن‌های عهدشکن پشت میز مذاکره یا همان تروریست‌های فرودگاه بغداد را قدری با تامل بیشتر ببینید شاید از خواب غفلت بیدار شوید./۹۴۵۶/د102/ف

میراحمدرضا حاجتی
حاتم شرفی
ارسال نظرات