۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۵۴۸۸۳
حجت الاسلام لائینی:

تقویت تفکر انقلابی در جامعه، راه شکست توطئه دشمنان است

تقویت تفکر انقلابی در جامعه، راه شکست توطئه دشمنان است
امام جمعه نکا بر ضرورت تقویت نگاه انقلابی در همه امور به ویژه عرصه دینی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: راه شکست توطئه‌های دشمن، تقویت تفکر انقلابی گری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا امروز در مراسم معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا با اشاره به جایگاه مهم سازمان تبلیغات اسلامی در رشد و تقویت برنامه های دینی و فرهنگی، بر ضرورت تقویت و گسترش این برنامه ها تأکید کرد.

وی با بیان این که در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای تضعیف دین و ارزش های معنوی به کار گرفته تقویت برنامه های دینی و فرهنگی یک ضرورت است، افزود: مفاهیم دینی و قرآنی بهترین راه خنثی سازی توطئه دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن هویت دینی جامعه به ویژه نسل جوان ما را هدف گرفته است، بیان داشت: تغییر هویت دینی نسل جوان با گسترش مفاهیم ضد دینی توطئه خطرناک دشمنان است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که سرمایه گذاری در حوزه دینی و فرهنگی یک ضرورت مهم و غیر قابل انکار است، خاطرنشان کرد: دستگاه های دینی و فرهنگی باید همه توان خود را در جهت حفظ دین و ارزش های انقلاب به کار گیرند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که بهترین راه شکست دشمن، حرکت در مسیر آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن در همه این سال ها با استفاده از همه توان خود در جهت انحراف جامعه به ویژه جوانان کشورمان از مسیر انقلاب تلاش کردند، اما شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ارزش های انقلاب اسلامی باید همواره زنده و پویا باقی بماند، تصریح کرد: اگر خدای ناکرده روزی این ارزش ها مورد بی توجهی قرار گیرد، به طور حتم دشمن بر ما پیروز خواهد شد.

امام جمعه نکا بر ضرورت تقویت نگاه انقلابی در همه امور به ویژه عرصه دینی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: باید این تفکر اصیل در سطوح مختلف جامعه تقویت شود، چون راه شکست توطئه های دشمن، تقویت تفکر انقلابی گری در جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مناصب در جامعه اسلامی را فرصتی برای خدمت به دین، انقلاب و مردم توصیف کرد و گفت: باید از این فرصت ها را غنیمت شمرد و در جهت خدمت به جامعه اسلامی تلاش کرد.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که همیشه در همه کارها از خدا کمک بگیریم و توکل و اعتمادمان به خدا باشد چون در غیر این صورت شکست خواهیم خورد، ادامه داد: اگر به خدا توکل نکنیم، مسیر و وظیفه را گم می خواهیم کرد.

وی با بیان این که کسی که برای خدا، دین و مردم کار می کند نباید از هیچ چیز و کسی هراس داشته باشد، گفت: پیامبران در انجام رسالت الهی از هیچ کس نمی ترسیدند و تنها از خدا می ترسیدند./950/پ310/ف

افشین ایمانی
ارسال نظرات