۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۵۴۸۰۹
حجت الاسلام یوسف پور:

خشم و نفرت ملت‌های جهان از آمریکا به اوج خود رسیده است

خشم و نفرت ملت‌های جهان از آمریکا به اوج خود رسیده است
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آمریکا منفورترین کشور در جهان است، گفت: حوادث روز‌های اخیر در آمریکا، این خشم و نفرت مردم را بیشتر آشکار کرد.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به حوادث روز‌های اخیر شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اشاره کرد و گفت: این حوادث، حقایق وضعیت داخلی کشور آمریکا است که پس از کشته شدن شهروند سیاه پوست آشکار شده است.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها حتی به حقوق اولیه مردم خود نیز احترام نمی‌گذارند، افزود: این در حالی است که دولتمردان آمریکایی خود مدافع حقوق ملت‌ها در جهان معرفی می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقامات آمریکایی بی رحمانه‌ترین جنایت‌های بشری را در حق ملت‌های بی گناه جهان مرتکب شدند، بیان داشت: امروز ملت آمریکا علیه بی عدالتی در این کشور به پا خواسته اند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که ظلم، بی عدالتی و نژاد پرستی خشم و نفرت مردم آمریکا را بر افروخته است، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده همه ملت‌های جهان علیه ظلم و بی عدالتی هیأت حاکمه آمریکا قیام کنند و به سال‌ها نژاد پرستی و ظلم مقامات این کشور پایان دهند.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی سال‌ها است در کشور‌های مختلف جهان مشغول جنایت و ظلم هستند، بیان داشت: متأسفانه در سایه سکوت و بی تفاوتی مجامع بین المللی و حقوق بشری ظلم و جنایت دولتمردان آمریکایی هر روز بیشتر می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، وضعیت امروز خاورمیانه را نتیجه سیاست‌های جنایت کارانه و مداخله جویانه مقامات آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه وابستگی و ذلت برخی دولت‌های عربی موجب نفوذ آمریکایی‌ها در کشور‌های منطقه شده است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات آمریکایی‌ها در منطقه را بر هم زد، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر سیاست‌های سلطه جویانه آمریکایی ها، قدرت پوشالی آمریکا در جهان را به چالش کشید.
 
وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، افزود: این عزت و اقتدار نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه است.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آمریکا منفورترین کشور در جهان است، خاطرنشان کرد: حوادث روز‌های اخیر در آمریکا، این خشم و نفرت مردم را بیشتر آشکار کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با بزک کردن چهره آمریکا نمی‌توان بر جنایت‌های آن‌ها در نقاط مختلف جهان سرپوش گذاشت، ادامه داد: در هر نقطه‌ای از جهان که خونی ریخته می‌شود نقش و حضور آمریکایی‌ها پررنگ است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حقوق بشر و دموکراسی تنها ابزاری برای منظور تحقق اهداف سلطه جویانه و زیاده خواهانه آمریکایی‌ها در جهان است، افزود: دولتمردان آمریکایی هیچ اعتقادی به اصول دموکراسی و حقوق بشر ندارند و این مسأله در روز‌های اخیر بیشتر آشکار شده است./950/ت310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات