۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۴۶۵۳
حجت الاسلام فلاح مطرح کرد؛

مدیریت لیبرالی، راه اداره کشور نیست/ ضرورت تقویت مدیریت انقلابی

مدیریت لیبرالی، راه اداره کشور نیست/ ضرورت تقویت مدیریت انقلابی
حجت الاسلام فلاح راه پیشرفت کشور را تفکر انقلابی و مدیریت جهادی دانست و گفت: با تفکر و مدیریت لیبرالی که دیکته شده از غرب است نمی‌توان کشور را اداره کرد.
حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت بزگ ایران در چهار دهه اخیر عنوان و کرد گفت: عزت و اقتدار بین المللی امروز کشورمان، نتیجه ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان انقلاب است.
 
وی با بیان این که راه پیشرفت کشور استفاده از توان و ظرفیت داخلی است، افزود: ایران اسلامی کشوری ثروتمند از نظر منابع ارزشمند و نیروی انسانی جوان و مستعد است به همین دلیل مسیر تحول و پیشرفت کشور در وابستگی و دل بستن به شرق و غرب نخواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ذلت و عقب ماندگی محصول وابستگی است، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز بسیاری از کشور‌های عربی نتیجه سال‌ها وابستگی به غرب است.
 
وی با بیان این که بهترین راه تحول و پیشرفت کشور، حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: باید از گذشته‌ها درس بگیریم و آینده را با تکیه بر توان و ظرفیت داخل بسازیم.
 
حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که هر گونه مذاکره با آمریکا اشتباهی استراتژیک و غیر قابل جبران است، خاطرنشان کرد: تنها هدف آمریکایی‌ها از طرح مسأله مذاکره، از بین بردن عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی در جهان است.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران بیش از چهل سال است که ثابت کرده زیر بار زور و زیاده خواهی نخواهد رفت، بیان داشت: این ملت از سال ۵۷ راه خود را پیدا کرده و تنها در همان مسیر حرکت می‌کند و اجازه نخواهد داد عزتی که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب به آن‌ها هدیه داد با مذاکره با آمریکا را از بین برود.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که مقام معظم رهبری در طول دوران مذاکرات هسته‌ای بار‌ها به مسؤولان هشدار داده بودند که آمریکایی‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، گفت: اما متأسفانه برخی‌ها در این کشور آن چنان ذوق زده بودند که گوششان بدهکار این هشدار نبود و نتیجه آن نیز امضاء سندی شد که هیچ تأثیری در زندگی ملت ایران نداشته است.
 
حجت الاسلام فلاح با بیان این که ایران اسلامی در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر به پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف دست یافته است، افزود: شتاب تحول و پیشرفت کشورمان با عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری هر روز بیشتر خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که راه پیشرفت کشور در شرایط امروز جامعه، تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است، تصریح کرد: با تفکر و مدیریت لیبرالی که دیکته شده از غرب است نمی‌توان کشوری همچون ایران اسلامی را اداره کرد.
 
وی با بیان این که اگر امروز ایران اسلامی علیرغم چهل سال فشار، تهدید و تحریم غرب، این گونه مقتدرانه در جهان حضور اثرگذار دارد ناشی از تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: باید این نوع نگاه در بدنه مدیریتی کشور بیشتر تقویت شود تا شاهد جهش و تحول چشمگیری در بخش‌های مختلف کشور باشیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات