۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۵۴۵۵۷
امام جمعه بابل:

مجلس یازدهم معیار‌های مجلس تراز انقلاب را احیا کند

مجلس یازدهم معیار‌های مجلس تراز انقلاب را احیا کند
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به آغاز به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس یازدهم معیار‌های مجلس در تراز انقلاب را احیا کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل امروز در خطبه های مجازی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به این که حیات دنیوی مراتبی مانند حیات نباتی، حیوانی و انسانی دارد، گفت: امام حیات طیبه حیاتی ورای این حیات‌ها و متکامل‌ترین آن است.
 
وی در ادامه سخنان خود به آغاز به کار مجلس یازدهم اشاره کرد و با بیان این که با شروع به کار مجلس یازدهم امید‌های فراوانی در این رابطه به وجود آمد، افزود: پس از چند دوره اهمال و بی توجهی به وظایف مهم مجلس شورای اسلامی و هم کاسه شدن با دولت اصلاحات و چشم پوشی از خطا‌ها و خیانت‌ها و یا معامله با دولت‌مردان، توقع مردم این است که مجلس حاضر متفاوت از مجالس گذشته عمل و معیار‌های مجلس در تراز انقلاب را احیا و یا حتی الگو برای مجلس آینده شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه سخنان خود به حوادث این روز‌های آمریکا و برخورد فوق‌العاده خشن پلیس با مردم اشاره کرد و با بیان این که حوادث این روزهای آمریکا نشان دهنده طبیعت اولیه نظام آمریکا همراه با وحشی‌گری، خیانت، کشتار و غارت‌گری است، تصریح کرد: این در حالی است دولت وحشی آمریکا می‌خواهد ادای حقوق بشری در آورده و از کشور‌های دیگر حساب بکشد و آن‌ها را محاکمه و یا محکوم کند.
 
امام جمعه بابل در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانی محیط زیست اشاره کرد و گفت: مسأله محیط زیست و مشکلاتی که در این بخش وجود دارد بخشی از نگرانی‌های جامعه ما و جامعه جهانی را در برمی‌گیرد.
 
استاد حوزه علمیه ادامه داد: آلودگی هوا در کلان شهرها، مشکل غبار و ریزگردها، مشکل آب و منابع زیرزمینی و تعرض به آنها، غارت منابع طبیعی و جنگل‌ها، ساخت و ساز‌های بی‌رویه و آلودگی دریا‌ها و ده‌ها موضوع دیگر همگی از مصادیق این خسارت‌ها به محیط زیست به ویژه در مازندران است.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه سخنان خود گفت: شایسته است با نظارت، دقت و احساس مسؤولیت بیشتر دولت و نیز فرهنگ‌سازی جامعه آثار این تخریب‌ها گفته شود.
 
امام جمعه بابل در بخش پایانی سخنان خود به سی‌و‌یکمین سالگرد انتخاب رهبر‌ معظم‌ انقلاب از سوی خبرگان ملت به عنوان رهبری انقلاب اشاره کرد و گفت: از خداوند متعال مزید عزت ایشان را خواستاریم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
روح بخش
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
نظرات علما درباره مالبات از مجلس به گوش مجلسیان برسد.
0
0