۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۵۴۶۳۵
نماینده مردم ساری در مجلس مطرح کرد؛

اعتمادسازی نسبت به وقف با رویکرد جهادی مدیریت اوقاف مازندران

اعتمادسازی نسبت به وقف با رویکرد جهادی مدیریت اوقاف مازندران
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: رویکرد جهادی و انقلابی مدیریت اوقاف و امور خیریه مازندران موجب شده تا اعتمادسازی مناسبی در جامعه نسبت به وقف صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، علی بابایی‌کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات در کشور تاکید کرد و افزود: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در احیای موقوفات و زنده نگه داشتن فرهنگ وقف در مازندران صورت گرفته است.
 
بابایی‌کارنامی با بیان این که اجرای نیات موقوفات در مازندران امینانه و بر اساس نیت واقف هزینه می‌شود که آثار و برکات آن در جامعه مشهود است، اظهار داشت: کمک به نیازمندان و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اوقاف مازندران در استان قابل قدردانی و این مسئله در ایام شیوع ویروس کرونا مشاهده است و مجموعه اوقاف و خادمین بقاع متبرکه در کنار رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم حضور داشتند.
 
وی با تاکید بر این که فعالیت‌های اثرگذار و خدمت‌رسانی اوقاف مازندران به جامعه باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: رویکرد جهادی و انقلابی مدیریت اوقاف و امور خیریه مازندران موجب شده تا اعتمادسازی مناسبی در جامعه نسبت به وقف صورت گیرد.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار و گزارش‌ها طی سه سال اخیر شاهد افزایش تعداد موقوفات و اجرای نیات موقوفات در مازندران هستیم که این مسأله جای قدردانی و حمایت دارد و مجلس شورای اسلامی نیز از فعالیت‌های خیریه اوقاف حمایت می‌کند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات