۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۵۴۶۹۱
حجت الاسلام شکریان:

افول آمریکا و اضمحلال آن یک وعده الهی است

افول آمریکا و اضمحلال آن یک وعده الهی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به سیاست جنگ افروزانه آمریکاو جنایت‌های هولناک این رژیم تروریست پرور و آدم کش اشاره کرد و گفت: افول آمریکا و اضمحلال آن یک وعده الهی است.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه کارشناسان فرهنگی ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهر‌های مازندران،گفت: امروز حتی در بحران‌های اجتماعی هم فعالیت‌های حوزه فرهنگ دینی می‌تواند اثرگذاری مطلوبی هم در کاهش و آلام جامعه ایجاد کند.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صورت گرفته در سال گذشته به ویژه در ایام شیوع این ویروس منحوس در ابتدای سال کشور، اظهار داشت: دین با برنامه ریزی جامع و بر اساس مبانی ارزش‌های اسلامی و انسانی و در جهت رشد و تعالی انسان ترسیم شده است و امروز جوامع اسلامی با همین ساختار در مقابل بحران‌های اجتماعی و دیگر تهدیدات ایستادگی می‌کند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمانی و پزشکی در پی شیوع این ویروس منحوس و ضمن تقدیر از این ایثار و خدمات، افزود: این مجاهدت‌ها برگرفته از دستورات دین و ارزش‌های اسلامی و انسانی است و این مجاهدت‌ها هیچ گاه از ذهن ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی پاک نخواهد شد و ملت بزرگ ایران قدردان مجاهدت‌های بی وقفه و شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به تدبیر هوشمندانه رهبر عظیم الشان انقلاب در این ایام اشاره و تصریح کرد: بیانات رهبر انقلاب و فتوای به موقع معظم له در خصوص غسل و تدفین اموات ناشی از این بیماری و ویروس و حضور گروه‌های جهادی و تبلیغی و کمک‌های مردمی در این ایام توانست در بسیاری از این روز‌ها موجب آلام جامعه شود و این نمونه بارز یک مدیریت صحیح اسلامی در عصر حاضر بود.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به سیاست جنگ افروزانه ایالات متحده و جنایت‌های هولناک این رژیم تروریست پرور و آدم کش اشاره و خاطر نشان کرد: افول آمریکا و اضمحلال آن یک وعده الهی است همانطور که رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی رو به نابودی است و شیوع این ویروس در جهان غرب و ایالات متحده، چهره واقعی مدیریت به سبک غرب را برای همگان آشکار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود به مسأله تبلیغ و ترویج مفاهیم دینی و اسلامی در فضای مجازی و وجود ظرفیت بی نظیر آن در حوزه نشر مفاهیم اسلامی اشاره و بیان داشت: شرایط امروز کشور و حتی جهان در پی شیوع این ویروس کرونا شرایط کاملا خاصی است و باید از ظرفیت فضای مجازی در این شرایط بهره گرفت و همه برنامه ریزی‌ها و ساختار سازی‌ها برای یک دوره طولانی در این شرایط صورت گیرد.

استاد حوزه‌ علمیه مازندران به اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین و کارکرد‌های بسیار مطلوب آن در حوزه اجتماعی و فرهنگی اشاره و اظهار داشت: مساجد و اماکن مذهبی، هیأت های و کانون‌های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی در این رزمایش مواسات و همدلی بسیار خوش درخشیدند./950/د102/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات