۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۴۹۴۵
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری:

راه «رمضان عبدالله» تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس ادامه خواهد داشت

راه «رمضان عبدالله» تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس ادامه خواهد داشت
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی درگذشت رمضان عبدالله دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفت.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی  درگذشت رمضان عبدالله دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون   

درگذشت اندوهبار مجاهد بزرگ و مصلح، چهره ماندگار مقاومت اسلامی فلسطین، جناب آقای دکتر رمضان عبدالله موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

آن انسان شریف و آزاده با همراهی طلایه داران مقاومت اسلامی فلسطین، سازمان فداکار جهاد اسلامی را در سرزمین انبیاء و پیامبران الهی بنیان نهاد و فصل نوینی را در مبارزات مردم مظلوم و مقاوم فلسطین رقم زد.

آن مرد بزرگ جزء ستارگان درخشان آسمان بیداری اسلامی بود که نسل جدیدی از مجاهدان شهادت طلب و ایثارگر را در سرزمین مبارک فلسطین تربیت کرد.

فلسطین عزیز و مردم استوار آن، مجاهدی صادق و هدایت گری پیشتاز را از دست داد و به سوگ او نشست.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه بزرگوار ایران انقلابی این فقدان غمبار را به مردم بزرگ و آگاه فلسطین و به دبیرکل ارجمند جهاد اسلامی و سایر گروه ها و تشکل‌های جهادی آن دیار مقدس به ویژه خانواده گرامی او تسلیت و تعزیت می‌گویم.

بی تردید راهی نورانی که او و یاران شهیدش در سیر مقاومت اسلامی فلسطین گشودند، بهتر و بیشتر از گذشته، با طروات جهاد و ایثار و شهادت ادامه خواهد یافت و به محو رژیم منحوس صهیونیستی و آزادی قدس عزیز خواهد انجامید. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته /998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات