۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۵۴۹۵۱

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید حادثه شناور کنارک در بوشهر

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید حادثه شناور کنارک در بوشهر
فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده شهید موسوی‌نژاد از شهدای شناور کنارک در روستای نظرآقا دشتستان گفت: همه سربازان برای امنیت کشور در صف شهادت ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر دریادار حسین خانزادی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سید منصور موسوی‌نژاد از شهدای شناور کنارک در روستای نظرآقا شهرستان دشتستان، با بیان اینکه شهدا با ایثار و فداکاری اقتدار و عزت برای ایران آفریدند اظهار داشت: شهدا در همه عرصه‌ها با ایثار و جانفشانی، اقتدار ایران اسلامی را به اوج رساندند و شهدای شناور کنارک از جمله این رزمندگان هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون شهداء در عرصه‌های مختلف جانفشانی است، تصریح کرد: شهدا با حرکت در مسیر نورانی شهادت که در قرآن کریم بارها بر آن تاکید شده ‌است طلایه‌داران مجموعه مخلص و فدائیان رهبر انقلاب در مسیر با عظمت اهداف نظام اسلامی هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، حرکت شهدای گرانقدر را در مسیر تمدن‌سازی دانست و بیان کرد: شهادت برای کسی که در این مسیر جانفشانی می‌کند و خانواده‌های آنان صبر پیشه می‌کنند، توفیق بزرگی است.

امیر دریادار خانزادی سربازان ایران را برای برقراری امنیت آماده شهادت دانست و تاکید کرد: کسی که در ایران لباس سربازی بر تن می‌کند برای برقراری امنیت است که در این راستا همه سربازان برای برقراری امنیت کشور به ویژه در عرصه دریا آماده شهادت هستند.

وی ویژگی شهید سید منصور موسوی‌نژاد را برشمرد و بیان کرد: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی فرزندانی حماسه‌آفرین و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند خوشحالیم که همه این خصوصیات در شهید سید منصور موسوی‌نژاد مشاهده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم، گفت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای والامقام به‌عنوان اسطوره‌های استقامت، شجاعت و دلاوری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت‌ است.

امیردریادار خانزادی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است افزود: هدف از حضور امروز در جمع خانواده شهید سید منصور موسوی‌نژاد برای ابراز همدردی و در کنار آنها بودن است./1350/د102/ق

ارسال نظرات