۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۵۲۴۹۵

پیام تسلیت علمای اهل‌تسنن استان بوشهر درپی شهادت جمعی از کارکنان ارتش

پیام تسلیت علمای اهل‌تسنن استان بوشهر درپی شهادت جمعی از کارکنان ارتش
علمای اهل‌تسنن استان بوشهر شهادت جمعی از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه ناوچه کنارک را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شهادت جمعی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه کنارک پیام‌های تسلیت علمای اهل‌سنت استان بوشهر به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده‌کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و هم‌رزمان آنان صادر شد.

رئیس هیئت افتا و شورای پاسخ‌گویی به مسائل شرعی اهل‌سنت استان بوشهر در پیامی با تسلیت این حادثه ناگوار اظهار داشت: با ابراز تأسف باخبر شدیم که در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی در محدوده آب‌های بندر جاسک دچار سانحه شد که منجر به شهادت و آسیب و جراحت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش شده است.

خلیل افرا افزوده است: شهادت این عزیزان را به مقام معظم رهبری، مردم انقلابی و شریف ایران اسلامی و خانواده‌های داغدار آنان تبریک و تسلیت گفته و با آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه، برای مجروحان و آسیب‌دیدگان سلامتی و شفای عاجل از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

امام‌جمعه اهل‌سنت گوده کنگان شهادت دریادلان نیروی دریایی را تسلیت گفت

شیخ حسن بازدار شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه شناور پشتیبانی کنارک را در پیامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: وقتی حادثه دردناک برای ناوچه کنارک در دریای خلیج‌فارس که در حین تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، سبب شهادت و جراحت جمعی از دریادلان و سفیدپوشان ارتش مدافع امنیت و آسایش دریایی کشور عزیزمان ایران اسلامی شد قلب‌ها را متأثر کرد گرچه شهادت و امنیت سرلوحه و رمز دریادلان و آرزوی قلبی آن‌هاست.

امام‌جمعه اهل‌سنت گوده کنگان بیان کرده است: ضمن تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری فرمانده‌کل قوا و خانواده معظم شهدا از خداوند بزرگ و باری‌تعالی برای این شهدا علو درجات و برای خانواده معظم آنها صبر و اجر و پاداش جزیل خواهانم.

امام جمعه اهل‌سنت نخل تقی شهادت تعدادی از سفیدپوشان نیروی دریایی را تسلیت گفت

شیخ محمد انزاری در این پیام اظهار داشته است: اطلاع از شهادت و مصدومیت تعدادی از عزیزانمان در نیروی دریایی ارتش در حین انجام تمرین دریایی در منطقه آب‌های جاسک و چابهار مایه تأسف و تأثر شد.

امام جمعه اهل‌سنت نخل تقی تأکید کرده است: ازآنجاکه این حادثه جایگاه و عظمت نیروی دریایی ارتش را خدشه‌دار نمی‌کند و خدمات ارزنده آنان فراموش‌شدنی نیست این‌جانب عروج ملکوتی دریادلان ارتش را خدمت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و خانواده شریف شهدای گران‌قدر تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای مصدومین شفای عاجل خواهان و خواستارم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات