۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۵۵۰۳۰
به همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود؛

نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا

نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا
نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا از سوی مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدرضا دردشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  از برگزاری نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه خبر داد.

مدیرگروه شبه یابی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا برخی اساتید با حضور در فضای مجازی به شبهات مربوط به کرونا پاسخ دادند که نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا با حضور این اساتید برگزار می شود.

وی ادامه داد: نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا برنجکار رییس انجمن علمی کلام اسلامی حوزه، حجت الاسلام محمد جعفری هرندی عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و محمد محمدرضایی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام دردشتی در زمینه زمان و شیوه برگزاری نشست تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا اظهارکرد: این نشست مجازی شنبه 24 خردادماه از ساعت 14:30 تا 16:30 از طریق ارتباط مجازی اسکایپ به نشانی join.skype.com/hbsc1Azulc56 برگزار می شود./1324/ت303/ف

نشست مجازی تحلیل الاهیاتی مسأله شر با تأکید بر پاسخ به شبهات کرونا برگزار می شود

مصطفی رستمی
ارسال نظرات