۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۵۵۰۳۲
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت مهم‌ترین مطالبه مردم است

تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت مهم‌ترین مطالبه مردم است
آیت الله عاملی گفت: با توجه به مطالبات مردمی در بحث حوزه سلامت باید برای تقویت زیرساخت‌های این بخش اقدامات و گام‌های اساسی برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی در نشست با جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: جامعه پزشکی به عنوان جهادگران حوزه سلامت در دوران شیوع بیماری کیروسی کرونا اقدامات و فعالیت‌های ارزشمندی انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی مشارکت جامعه پزشکی در کارهای خیر را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: کادرهای درمانی و پزشکان استان اردبیل ضمن در تلاش در حوزه سلامت به کارهای خیر و امورات خیریه نیز ورود کرده‌اند که الگویی برای سایر مسئولان است تا رسیدگی به محرومان و مستمندان را در اولویت قرار دهند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی باید از ایده‌های نو حمایت کند تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و زیر مجموعه‌های آن به دور از هرگونه مسئله سیاسی باید از ایده‌های نو، تجربیات، اندیشه‌ها و افکاری که با توسعه حوزه سلامت همسو باشد حمایت و استقبال کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت مهم‌ترین مطالبه مردم دانست و بیان کرد: با توجه به مطالبات مردمی در بحث حوزه سلامت باید برای تقویت زیرساخت‌های این بخش اقدامات و گام‌های اساسی برداشته شود.

وی نظارت شدید بر حفظ حقوق مردم در عرصه سلامت تاکید و ادامه داد: همچنین مردم مناطق مختلف استان خواستار توسعه و افزایش سیستم‌های صیانتی و نطارتی شدید برای حفط حقوق مردم و جلوگیری از بروز هرگونه خیانتی هستند./1350/د102/ف

ارسال نظرات