۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۵۵۰۶۲

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف گیلان

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف گیلان
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان را از ۱۰ تا ۱۷ تیر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مهدی قربانیان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان گیلان در مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای و در پنج منطقه برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مسابقات قرآنی منطقه یک شامل شهرهای رشت و خشکبیجار، کوچصفهان، لشت نشا، خمام و سنگر به میزبانی رشت از 17 لغایت 19 تیر برگزار می‌شود.

قربانیان خاطرنشان ساخت: مسابقات قرآنی منطقه دو شامل شهرهای بندرانزلی، آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر به میزبانی آُتانه اشرفیه در 11 تیر برگزار می شود.

 وی اذعان کرد: مسابقات قرآنی منطقه سه شامل شهرهای لاهیجان، سیاهکل، لنگرود، رودسر و املش به میزبانی لاهیجان  در 14 تیر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان همچنین گفت: در منطقه چهار قاریان و حافظان شهرهای آستارا، تالش، ماسال و رضوانشهر به میزبانی تالش در 10 تیر و در منطقه پنج نیز فعالان قرآنی شهرهای شفت، صومعه سرا، فومن و رودبار به میزبانی فومن در 15 تیر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) برای خواهران و برادران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: رشته‌های مسابقات شامل حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعاخوانی، اذان، تواشیح و همخوانی قرآن، تفسیر است.

قربانیان یادآور شد: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام در سایت www.my.oghaf.ir تمهیداتی اندیشیده شده که از علاقه مندان به شرکت در مسابقات قرآن در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها به صورت حضوری ثبت نام انجام گیرد.

ارسال نظرات