۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۵۰۷۴

اجرای طرح پایش سلامت استادان حوزه و روحانیون معمر در خوزستان

اجرای طرح پایش سلامت استادان حوزه و روحانیون معمر در خوزستان
حجت الاسلام کلاه کج گفت: سال گذشته در طرح پایش سلامت استادان حوزه و روحانیون معمر، ۲۸ امام جمعه در استان خوزستان و ۲۲ استاد سطح ۳ به بالا مورد پایش قرار گرفتند.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دیدار و تکریم معمرین و خانواده روحانیان مرحوم جزو برنامه‌های مرکز است، اظهارداشت: تکریم و توجه به بازماندگان روحانیون از رویکرد‌های مهم مرکز خدمات محسوب می‌شود؛ دیدار با خانواده‌های ایشان در طول سال ادامه دارد و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها چاره‌جویی خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان به طرح پایش سلامت استادان حوزه و روحانیون معمر، اشاره کرد و افزود: در این طرح ۲۸ امام جمعه در استان خوزستان و ۲۲ استاد سطح ۳ به بالا مورد پایش سلامت قرار گرفتند ضمن اینکه سال گذشته سفر زیارتی مشهد مقدس با حضور ۳۰ نفر از خانواده روحانیون معمر و مرحوم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۲ دیدار با روحانیون معمر و خانواده روحانیون مرحوم استان انجام و سال‌ها تلاش تبلیغی آنان قدردانی شد، عنوان داشت: تقدیر از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی یکی از برنامه‌های سالانه مرکز خدمات است و در سال گذشته نیز ۸۷۰ نفر از همسر و فرزندان طلاب و روحانیون استان ممتاز تحصیلی شدند.

حجت الاسلام کلاه کج ادامه داد: شیوه برگزاری همایش ممتازین در سال ۹۸، برخلاف سال‌های گذشته در محیط اردوگاهی و با وجود امکاناتی همچون شهربازی برای فرزندان برگزار شد.

 وی در رابطه با فعالیت‌های مرکز در حوزه تربیت بدنی و مسابقات ورزشی گفت: همایش پیاده‌روی با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و حضور ۶۰۰ شرکت‌کننده در اهواز، ۴۰۰ نفر در دزفول و ۳۰۰ نفر در آبادان و همچنین مسابقات شنا با حضور ۲۷ نفر از خانواده طلاب استان در سال ۹۸ برگزار شد. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات