۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۵۴۸۲۰
حجت الاسلام کلاه کج خبر داد؛

راه‌اندازی ۹ کارگاه تولیدی از سوی مرکز خدمات خوزستان

راه‌اندازی ۹ کارگاه تولیدی از سوی مرکز خدمات خوزستان
حجت الاسلام کلاه کج از راه‌اندازی ۹ کارگاه در زمینه‌های خیاطی، قالیبافی، تابلوفرش، کیف دوزی، شیرینی پزی و نقطه کوبی برای توانمندسازی معیشتی خانواده‌های طلاب، خبر داد.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه توانمندسازی معیشتی خانواده‌های طلاب مورد توجه مرکز است، اظهار داشت: در همین باره، سال گذشته ۹ کارگاه در زمینه‌های خیاطی، قالی بافی، تابلوفرش، کیف دوزی، شیرینی پزی و نقطه کوبی راه اندازی شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان در رابطه با تمهیدات صورت گرفته در زمینه فروش محصولات تولیدی خانواده‌های ظلاب عنوان داشت: خانواده‌ها با هماهنگی مرکز خدمات می‌توانند محصولات تولیدی را در فروشگاه‌های استان به فروش برسانند که در این باره برخی از قالیچه‌های تولیدی به فروش رسیدند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری طرح سنجش سلامت طلاب اشاره کرد و افزود: از مجموع ۳۱۲ طلبه شرکت کننده در طرح، ۲۱۲ نفر از اهواز، ۴۶ نفر از نمایندگی جنوب و ۵۴ نفر از نمایندگی شمال استان بودند.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به برگزاری ۳۹ کارگاه آموزشی در حوزه بهداشت و سلامت گفت: هزار و ۵۴۹ نفر از خانواده‌های طلاب سال گذشته در این کارگاه‌ها شرکت کردند، این کارگاه‌ها از جمله نقاط قوت فعالیت‌های مرکز خدمات استان محسوب می‌شوند.

وی همچنین به برگزاری کارگاه‌های ارتقای بهداشت و فرهنگ سلامت مرکز خدمات استان اشاره و خاطرنشان کرد: کارگاه‌ها با موضوعاتی از قبیل کنترل فشار خون، دیابت، سبک زندگی سلامت محور، سلامت مادر و کودک، سلامت زنان، آشنایی با سرطان، پیشگیری از اضطراب، آنفلوانزا و بیماری‌های فصلی، رشد شخصیت و بهداشت روان، بیماری‌های غیر واگیر، پیشگیری از سوانح کودکان، مشکلات کلیوی، کم‌خونی و سرطان‌های شایع در زنان برگزار شد./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات