۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۵۵۱۵۲
از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار می‌شود؛

ویژه برنامه «حج؛ معنویت، همبستگی و اقتدار اسلامی از منظر امام صادق»

ویژه برنامه «حج؛ معنویت، همبستگی و اقتدار اسلامی از منظر امام صادق»
برگزاری ویژه‌برنامه «حج؛ معنویت، همبستگی و اقتدار اسلامی از منظر امام صادق(ع)» در بستر فضای مجازی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری از اجرای ویژه برنامه فرهنگی این مدیریت به مناسب شهادت امام صادق (علیه السلام) خبر داد و گفت: در آستانه سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت از سوی حوزه نمایندگی ولی در امور حج و زیارت برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه شعار حج 99«حج؛ معنویت، همبستگی و اقتدار اسلامی از منظر امام صادق (علیه السلام)»، روز سه شنبه 27 خرداد ماه از ساعت 17 تا 18 عصر با حضور روحانیان، مدیران کاروان‌ها و زائران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی خطیب مطرح کشوری به تبیین اندیشه‌های امام جعفر صادق (علیه السلام) خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: همچنین حاج محمدعلی فراهانی از مداحان اهل بیت علیهم‌السلام در این مراسم به ذکر مصیبت می‌پردازد و گروه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری نیز ویژه برنامه روایتگری غربت صادق را اجرا خواهند کرد که این برنامه از طریق فضای مجازی به نشانی live.hajj.ir،zaer.hajj.ir/live ، live.amoozeshbeseh.ir پخش می‌شود.

ارسال نظرات