۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۵۵۲۹۲

تلبس ۱۲۷ طلبه خوزستانی در سال ۹۸

تلبس ۱۲۷ طلبه خوزستانی در سال ۹۸
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان گفت: سال گذشته، همایش تلبس به همت مرکز خدمات در هر مدرسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان اجرایی و ۱۲۷ طلبه استان ملبس شدند.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: سال گذشته ۹ کارگاه پیوند‌های آسمانی با موضوع مشاوره ازدواج و خانواده با شرکت ۱۲۷ نفر برگزار شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای با شرکت ۵۰ نفر، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد در خانواده با حضور ۴۰۰ نفر را دیگر برنامه‌های فرهنگی برای طلاب و خانواده هایشان برشمرد.

وی برگزاری اردوی خانوادگی مشهد مقدس با حضور ۱۵۰ نفر و پیاده روی درون شهری با حضور ۳۰۰ نفر را دیگر فعالیت‌های سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته، همایش تلبس به همت مرکز خدمات در هر مدرسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان اجرایی و ۱۲۷ طلبه استان ملبس شدند.

حجت الاسلام کلاه کج شیوع بیماری کرونا را یکی از موانع برگزاری برخی از برنامه‌های مرکز دانست و افزود: در اواخر سال گذشته برخی از کلاس‌های کمک آموزشی فرزندان طلاب و برخی از فعالیت‌های قرآنی با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزار نشد./۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات