۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۳۱۸

بازدید رییس پلیس راهور استان قم از خبرگزاری رسا

بازدید رییس پلیس راهور استان قم از خبرگزاری رسا
سرهنگ صدفی رییس پلیس راهور استان قم امروز با حضور در مؤسسه خبری رسا از بخش‌های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ غلامرضا صدفی رییس پلیس راهور استان قم پیش از امروز با حضور در مؤسسه خبری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

در این بازدید، دبیران خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت های این خبرگزاری ارائه کردند و سرهنگ صدفی با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا شد و در پایان در زمینه فعالیت های پلیس راهور استان توضیحاتی بیان کرد.

غلامرضا صدفی خاطرنشان کرد: موتور سیکلت سواران و عابران پیاده مهم ترین عاملان تصادفات در قم به شمار می روند که با کنترل این دو عامل، آسیب پذیری در قم کاهش پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنابر آنچه که گفته می شود قم ام القرای نظام اسلامی است، فرهنگ ترافیک این شهر نیز باید در تمام کشور مثال زدنی باشد و ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این گونه باشد.

رییس پلیس راهور استان قم با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در مسائل اجرایی اظهار کرد: موفقیت هایی که در فرهنگ سازی رخ می دهد در اجرا مشاهده نمی شود؛ پلیس راهور نیز تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی در مقوله ترافیک به کار گرفته است.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر پدیده سگ گردانی همچینین کفش حجاب در وسایل نقلیه اظهار کرد: با پدیده سگ گردانی به شدت برخورد خواهد شد و دستگاه قضا نیز در این زمینه به صورت کامل با ما هماهنگ است؛ مسأله کشف حجاب نیز در شهر قم مشاهده نشده است گرچه با پدیده بدحجابی مواجه هستیم که با این گونه موارد با ارسال مشخصات وسیله نقلیه از طریق سامانه ناظر، برخورد خواهد شد./1324/پ202/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کفش حجاب نادرسته
0
0
setare
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۸
سلام همه باید بدانند که ماشین حریم خصوصی یا چهاردیواری منزل نیست ، که بی حجاب درآن بنشینند یا مثل بعضی ها سگ بگردانند و بااین کارها درواقع اشاعه فساد کنند.
0
1