۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۵۵۳۲۷
آیت الله علما:

اسلام برای تمام شئونات زندگی انسان برنامه دارد

اسلام برای تمام شئونات زندگی انسان برنامه دارد
امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از ویژگی های دین اسلام جامعیت و به روز بودن آن است، به طوری که دین اسلام برای تمام شئونات زندگی انسان برنامه و راهکار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در دیدار  اعضای بنیاد مهدویت(عج) و بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از وظایف مهم نهادهای فرهنگی و دینی، پاسداشت ارزش های دینی و تلاش برای حفظ و نگه داشتن آنها است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: بی گمان زنده بودن اسلام در همه ادوار و مکان ها بستگی خاصی به زنده نگه داشتن شعائر اسلامی دارد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود عنوان کرد: بنابراین همه ما باید به عنوان حافظان دین مبین اسلام در زنده نگه داشتن این شعائر و نیز طراوات در دین اسلام به دوستداران آن تلاش وافری داشته باشیم.

نماینده  ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از ویژگی های دین اسلام جامعیت و به روز بودن آن است، به طوری که دین اسلام برای تمام شئونات زندگی انسان برنامه و راهکار دارد.

براساس این گزارش قبل از سخنان آیت الله علماء، بهروز همتی؛ مسؤول بنیاد بین المللی غدیر و بنیاد مهدویت گزارشی از برنامه های این دو بنیاد ارائه کرد./پ203/ق

ارسال نظرات