۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۵۵۳۲۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

مسابقات قرآنی اوقاف در کرمانشاه از هفتم تیر آغاز می‌شود

مسابقات قرآنی اوقاف در کرمانشاه از هفتم تیر آغاز می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی استان کرمانشاه از هفتم تا ۲۰ تیر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان کرمانشاه در مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای و در 6 منطقه برگزار می‌شود اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان کرمانشاه از هفتم تا 20 تیر امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد: مسابقات قرآنی اسلام‌آبادغرب و دالاهو هفت تیرماه، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب نهم تیرماه، سنقر 11 تیرماه، کنگاور، صحنه و هرسین 14 تیرماه، پاوه و اورامانات 16 تیرماه و کرمانشاه 19 و 20 تیرماه برگزار می‌شود.

صالحی گفت: 16 خرداد مهلت ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به پایان رسید و این زمان طبق اعلام قبلی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تمدید نخواهد شد.

وی عنوان کرد: استقبال جامعه قرآنی استان از ثبت نام در مسابقات خوب بوده و مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف یکی از تخصصی‌ترین و در عین حال جامع‌ترین مسابقات قرآن کشور است که از مرحله شهرستانی آغاز شده و تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد.

صالحی افزود: چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (بخش آقایان)، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن‌کریم (بخش آقایان) و تفسیر عمومی قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین رشته‌های حفظ و معارف موضوعی قرآن، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن در این دوره در قالب تفسیر موضوعی قرآن کریم برگزار خواهد شد./د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات