۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۵۵۳۳۰
کرمانشاه | با صدور پیامی؛

آیت الله علما ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه ماموستا قادری را تبریک گفت

آیت الله علما ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه ماموستا قادری را تبریک گفت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی چهل سالگی اقامه نماز جمعه توسط ماموستا «ملاقادر قادری» امام جمعه پاوه را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز با صدور پیامی چهل سالگی اقامه نماز جمعه توسط ماموستا «ملاقادر قادری» امام جمعه پاوه را تبریک گفت.

در پیام آیت الله علما آمده است:

به شکرانه توفیق و به پاسداشت همت ۴۰ سال خدمات صادقانه حضرتعالی در سنگر نماز جمعه باشکوه و پرمحتوا با حضور گرم مردم، تلاش‌ها و اهتمام بی نظیرتان موجب رفع مشکلات مردم و همراهی مسوولین بوده و با درک و بینش بالا نسبت به مسائل فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت قدم­‌های بسیار مؤثری بر داشته­ اید، باعث و حامل آن گردید تا برخود وظیفه بدانم به عنوان قدرشناسی از جنابعالی تشکر و قدردانی نمایم.

در بخش دیگری از پیام آیت الله علما عنوان شده است: شور شیرین سالیان تلاش خاضعانه شما در جای جای آن قدم‌­ها و تلاش‌های شبانه روزی همراه با پشتکار و همت شما به یادگار خواهد ماند و به عنوان باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی، آینده و فردای شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: مایه افتخار است شخصیتی انقلابی و مجاهد همچون شما که در کمال صداقت و درستکاری ۴۰ سال از بهترین سال‌های زندگی خود را ثابت قدم در سنگر خدمت به اسلام و مسلمین بالاخص مردم شریف پاوه گذرانده و در جهت تحقق اهداف عالیه اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری از هیچ خدمتی دریغ ننموده­‌اید.

در بخش پایانی این پیام آمده است: امیدوارم با توکل به خداوند منان در همه عرصه­ های زندگی مشحون از عطر خوش نواز الهی باشید و به عنوان عالمی خدمتگزار و تأثیرگذار برای تعالی دین مبین اسلام، گام‌­های مستحکم و مستمری را همچون گذشته بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیاء و اولیاء و صلحای ما بود قرین زندگی پرنورتان باشد.

بر اساس این گزارش، ماموستا ملا قادر قادری در سال ۵۹ به‌عنوان امام جمعه پاوه منصوب شدند و در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۱۳۵۹ اولین نماز جمعه را در مسجد سابقی پاوه با حضور گستردۀ مردم و روحانیون اقامه کرد./1400/د102/ف

ارسال نظرات