۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۳۸۰

دوره تخصصی تربیت و خانواده ویژه طلاب برگزار می شود

دوره تخصصی تربیت و خانواده ویژه طلاب برگزار می شود
شجاعی با تأکید بر اهمیت توجه به مسأله خانواده و تربیت در خانواده گفت: دوره تخصصی تربیت و خانواده ویژه طلاب در اصفهان برگزار می‌شود.

مجید شجاعی رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف تخصصی تربیت و خانواده در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: دوره تخصصی تربیت و خانواده ویژه طلاب برگزیده دوره های قبل با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تراشیون به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مسأله خانواده و تربیت در خانواده خاطرنشان کرد: مهم ترین فلسفه خلقتِ انسان بندگی است و بندگی قطعاً نیاز به ملزوماتی دارد. محیط زندگی و تربیت و پرورش یکی از مهم‌ ترین ملزوماتی است که می تواند در مسیر بندگی انسان تأثیر گذار باشد.

اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: انسانی که در مسیر بندگی قرار گرفته است و نقش تعیین کننده ای ایفا می کند و محیط، نقش مهمی در تربیت انسان دارد و منظور از محیط عوامل پیرامونی است که مؤثر در تربیت و پرورش انسان است.

وی ادامه داد: محیط خانواده مهم ترین نقش را در تربیت انسان ایفا می کند و خانواده به عنوان مهم ترین رکن تربیت دهی مطرح است، لذا اگر پدر و مادر ایدئولوژی، فکر و برنامه درستی داشته باشند، حتماً به فرزند هم منتقل می شود و در تربیت صحیح و سازنده فرزند مؤثر خواهد بود.

شجاعی در پایان تصریح کرد: اولین جلسه حضوری دوره تخصصی تربیت و خانواده ویژه طلاب، در سال 99 إن شاء الله پنج شنبه 29 خرداد از ساعت 8 صبح تا  13 در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور 37 نفر از برگزیدگان دوره های قبل برگزار می شود./1304/ت310/ق

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات