۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۵۵۴۶۶
ایلام|با تلاش سازمان اطلاعات سپاه؛

اعضای فرقه ضاله در استان ایلام دستگیر شدند

اعضای فرقه ضاله در استان ایلام دستگیر شدند
اعضای یک فرقه ضاله که مبادرت به تبلیغات گسترده در فضای حقیقی، مجازی و برپایی تجمعات غیر قانونی در یکی از شهرستان‌های ایلام می‌کردند، توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام، اعضای تشکیلاتی یک فرقه ضاله که مبادرت به تبلیغات گسترده در فضای حقیقی و مجازی و برپایی تجمعات غیر قانونی در یکی از شهرستان‌های استان می‌کردند، با حکم قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

این افراد با هماهنگی هسته‌های اصلی فرقه و ارتباط گیری گسترده با اقدماتی چون شعارنویسی، پخش تراکت و توهین به مقدسات در پی ضربه زدن به اصول مذهب شیعه، مکتب مهدویت و اعتقاد به ظهور منجی در بین مردم بودند.

برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی فرقه‌های ضاله و حامیان آنان در اولویت کاری سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین( ع) قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد کرد./د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
تلاش برای حیازدایی از بستر جامعه در حال انجام است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
احسنت
دستشون درد نکنه
احتمالا فرقه احمد الحسن منظور باشه
درود بر اطلاعات سپاه عزیز
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
سلام . رد پای انگلیس این روباه پیر استمار همیشه در فرقه ضاله تولید کردن وحمایت مالی کردن از گذشته تا کنون مشخص است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
بساط این فرقه های من درآوردی باید قاطعانه جمع شود .متاسفانه مثل موریانه به جان بشریت افتاده اند.نگذارید گسترش یابند نوشدارو پس از مرگ سهراب فایده ندارد.درنطفه باید خفه شوند فقط بحث سیاسی نیست این فرقه ها تیشه برریشه انسانیت هستند .
0
0