۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۵۲۲

حضور امام جمعه اهواز در مناطق محروم و حاشیه ای اهواز

حضور امام جمعه اهواز در مناطق محروم و حاشیه ای اهواز
امام جمعه اهواز با حضور در مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز، در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و بر لزوم عمل به وعده ها توسط مسؤولان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در ادامه بازدید از مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز، ظهر امروز از کوی علی آباد بازدید کرد.

در این نشست صمیمی که تعدادی از مردم کوی علی آباد و معتمدین حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در جریان آخرین وضعیت مشکلات شهری آنها قرار گرفت.

در این بازدید که مسؤولان سازمان‌های آبفا، برق، شرکت گاز، سپاه و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیگیری مشکلات کوی علی آباد از مسؤولان مربوطه تأکید کرد.

در همین راستا، حجت الاسلام عبدالامیر عامری، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) کوی علی آباد با بیان اینکه مسؤولان در حضور امام جمعه اهواز وعده پایان بخشی به مشکلات چندین ساله کوی را دادند، بیان داشت: مسؤولان آبفا قول دادند که مشکل آب کوی علی آباد با تعمیر شبکه آبرسانی، حل خواهد شد که در این باره تأمین اعتبار صورت گرفته و پیمانکار معرفی شده است.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان کوی علی آباد در رابطه با جاده مواصلاتی گفت: شهرداری وعده ۶ماهه برای بهره برداری کامل از جاده مواصلاتی داد ضمن اینکه جمع آوری نخاله‌ها و آسفالت خیابان‌های باقی مانده (۴ خیابان) را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به قطعی برق در خانه‌ها اظهارداشت: سازمان برق استان وعده پیگیری برای حل مشکل قطعی برق کوی علی آباد را داد.

گفتنی است؛ امام جمعه اهواز در ادامه از منطقه نورآباد زرگان اهواز بازدید دوباره‌ای داشت و در میان اهالی و معتمدین منطقه حضور پیدا کرد.
 
بازدید نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در راستای پیگیری وعده‌های داده شده مسؤولان مبنی بر پایان بخشی به معضلات و مشکلات مناطق محروم صورت می‌گیرد. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات