۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۵۵۵۲۴
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

تزلزل برخی مسؤولان پیامد تفکرات غربی است

تزلزل برخی مسؤولان پیامد تفکرات غربی است
حجت الاسلام والمسلمین لونی با بیان اینکه پیوند عمیق میان رهبر انقلاب و بدنه مردم وجود دارد، گفت: رهنمودهای هوشمندانه رهبر سبب پالایش و استحکام ملت در حوادث واقعه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی استاد درس خارج حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب در فتنه سبز و حوادث واقعه پرداخت و گفت: سه عنصر مکتب، رهبری و ملت لازمه هر نظام برای رسیدن به اهداف و آرمان های خود است و انقلاب اسلامی ایران از این شاخص ها به درستی بهره برده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اینکه نظام انقلاب اسلامی ایران به دور از شعار زدگی شکل گرفته است، افزود: رهبر معظم انقلاب مشکلات و مسائل جامعه را صادقانه با مردم و ملت در میان می گذارند و راهکارها و تحلیل های هوشمندانه را در این زمینه ارائه می دهند و رابطه میان رهبر انقلاب و ملت بر مبنای شرع و دین، صادقانه و بر اساس مصالح جامعه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دائما در عرصه بصیرت افزایی و دشمن شناسی هشدارهای لازم را به مسؤولان و مردم ارائه کرده است، افزود: رهنمودهای آیت الله خامنه ای در اتفاقات مختلف کشور سبب پالایش، ارتقای فکری و هوشمندی مردم شده است، به گونه ای که فتنه 88 و حوداث دیگر نتوانست میان امت و امام‌شان فاصله بیندازد.

حجت الاسلام والملسمین لونی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه بعد از انتخابات سال 88، گفت: رهبر انقلاب در این خطبه ها هر چهار نامزد انتخابی را مورد حمایت و محبت قرار داده و از سوی دیگر خطر نفوذ دشمنان و به خطر افتادن منافع ملی را بیان کردند که این خطبه فصل الخطاب و حجت برای همگان بود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: سران فتنه به فرمایشات رهبر انقلاب تن ندادند و به مسیر انحرافی خود ادامه دادند و بسیاری از افراد با اشاره های آنها پای به میدان اعتراضات و آشوب های خیابانی گذاشتند؛ اما در ادامه، مردم مسیر صحیح و درست را تشخیص دادند و راه خود را از مسیر فتنه گران جدا کردند و مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی 98 با اعلام برائت از سران فتنه، رأی خود را پس گرفتند.

وی پیوند عمیق رهبر انقلاب و ملت را سبب پالایش جامعه و استحکام ملت در حوادث واقعه دانست و گفت: اتکا و اعتماد اصلی رهبر معظم انقلاب به ملت است و مردم نیز با پیروی از رهنمودهای ایشان به بلوغ اجتماعی و درک سیاسی والایی رسیده اند و امروز ملت صف خود را از مسؤولان خائن، نفوذی ها و فتنه گران جدا کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی به عوامل عقبگرد و انحطاط برخی مسؤولان اشاره کرد و افزود: برخی مسؤولان نظام ما معتقد به اندیشه سکولاری غربی هستند و اعتقادی به معرفت و فهم دینی در مسائل سیاسی و اجتماعی ندارند و متأسفانه از ولایت پذیری لازم نیز برخودار نیستند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: خیانت و وادادگی به تفکرات غربی برخی مسؤولان سبب تزلزل آنها در ادامه مسیر و آرمان های انقلاب شده است و آنها بر اساس معیارهای لیبرالی غربی در عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ نیز نهادهای کشور را اداره می کنند و این مسائل سبب کندی در حرکت، ایستایی و حتی پس رفت و عقب گرد و انحطاط آنها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لونی به قدرت نمایی و اقتدار ایران در سطح بین الملل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دنیای غرب سلطه و سیطره بر رسانه های جهان دارد؛ اما با این حال، امروز دچار بحران­ ها و آشوب­ های درونی شده و توان مبارزاتی خود را در مقابل نیروهای مقاومت از دست داده است، به گونه ای که نفتکش ­های ایران در جلوی نظامیان اسرائیل و آمریکا در بنادر ونزوئلا پهلو گرفتند و این مسأله، قدرت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان داده است./998/ت302/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات