۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۵۵۵۷۲
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

تحقق جهش تولید با همکاری همگانی / آمریکایی‌ها کارنامه سیاهی دارند

تحقق جهش تولید با همکاری همگانی / آمریکایی‌ها کارنامه سیاهی دارند
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها کارنامه سیاهی در تاریخ دارند، اظهار داشت: چهره واقعی آمریکایی‌ها در برخورد با رنگین پوستان و کرونا آشکار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد با تاکید بر اینکه آمریکایی ها کارنامه سیاهی در تاریخ دارند، اظهار داشت: چهره واقعی آمریکایی ها  در برخورد با رنگین پوستان و کرونا آشکار شد.

 

دولتمردان فریب دشمنان را نخورند

امام جمعه اراک با بیان اینکه دولتمردان باید با هشیاری در مقابل دشمنان ایستادگی و نقش آفرینی کنند تاکید کرد: دولتمردان باید تصمیم جدی در رابطه رابطه با آمریکایی ها اتخاذ کنند و نباید فریب دشمنان را بخورند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بهانه تراشی های دبیرکل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما از آژانس برای تحقیقات علمی و پژوهشی کمک می‌خواهیم و اجازه زیاده خواهی به احدی نخواهیم داد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اگر آژانس بخواهد خارج از پروتکل ها از ایران بازدید کند به آنها اجازه داده نخواهد شد، تصریح کرد: اگر آژانس توان دارد با اسرائیل که از ۱۹۸۰ تاکنون ۱۰ کلاهک اتمی ساخته برخورد کند.

 

ضرورت هوشیاری جوانان نسبت به فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز شاهد جنگ های تبلیغاتی هستیم، مردم و بویژه جوانان باید نسبت به اینگونه جنگ های تبلیغاتی فضای مجازی هوشیار باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه فضای مجازی باید به درستی مدیریت شود، خاطر نشان کرد: عموم مردم باید از فضای مجازی مدیریت شده بهره مند شوند و با تلاش باید در مقابل بدخواهان مقابله کرد.

 

برنامه‌ریزی و پشتکار را پیش‌نیاز تحقق جهش تولید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برنامه‌ریزی و پشتکار را پیش‌نیاز تحقق جهش تولید دانست و بیان داشت: با توجه به بارندگی های دو سال اخیر و ظرفیت بخش های کشاورزی، تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی باید از این ظرفیت ها جهت تحقق جهش تولید بهره مند شوند.

امام جمعه اراک تحقق شعار جهش تولید را مستلزم همکاری مردم و مسؤولان دانست و اظهار کرد: دولت و مجلس باید حمایت لازم را از بخش های گوناگون بخصوص کشاورزی انجام دهند، چراکه کشاورزی برای عموم مردم منفعت دارد.

شایان ذکر است سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

لازم به ذکر است نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی با رعایت دستورات و پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود./1304/پ210/ف

ارسال نظرات