۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۷۹۱
آیت الله طه محمدی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

ضرورت پرهیز مسؤولان از موضع گیری دوگانه نسبت به مذاکره با آمریکا

ضرورت پرهیز مسؤولان از موضع گیری دوگانه نسبت به مذاکره با آمریکا
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان در خصوص مذاکره با آمریکا نباید موضع گیری دوگانه ای را پیش بگیرند که دشمن احساس کند در داخل کشور تفرقه و اختلاف سلیقه وجود دارد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به راهبرد مسؤولان در قبال بدعهدی طرف های ایران در برجام، اظهار داشت: اولاً این که رهبر معظم انقلاب در بحران ها تکلیف کشور را روشن می کنند و ثانیاً سیاسیون رده بالا با الهام گرفتن از رهنمودهای مقام ولایت، باید موضع گیری دوگانه ای را پیش نگیرند، به گونه ای که دشمن نباید احساس کند در داخل کشور تفرقه و اختلاف سلیقه وجود دارد.

وی با اشاره به رفتار پلید دشمنان ایران در برجام گفت: دشمنان برجام را به زمین زدند و قدمی بر نداشتند و اکنون بر اساس طینت پلید خود می گویند خودشان بری هستند و نشانه اوج نفاق، دورویی دشمنان و بی دینی آن ها است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در داخل کشور باید به گونه ای عمل کرد که بهانه دشمنان نسبت به کشورمان قطع شود و دستشان هم به جایی نرسد؛ مقام معظم رهبری فرمودند که اروپایی ها هم مثل آمریکایی ها هستند و فرقی با هم ندارند.

وی به آفت کج فهمی پرداخت و افزود: باید از خدا بخواهیم که ما را به بلای کج فهمی دچار نکند، چرا که کج فهمی آفتی است که چه در دین، چه در سیاست و چه در اخلاق درمان ندارد.

آیت الله طه محمدی اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) گفت من مرده را زنده کردم اما نتوانستم کسانی را که دچار کج فهمی هستند، علاج کنم؛ کج فهمی درد بی درمانی است که ان شاءالله خداوند دین و دنیای مردم را از شر کج فهم ها حفظ کند.

وی گفت: باید کسانی که در داخل کشور دم از مذاکره با آمریکا می زنند را نصیحت کرد، چرا که اینها فتنه گر بوده و به دنبال بهانه ای برای بپا کردن فتنه هستند و تعهد، تدیّن و درک بالایی ندارد، بنابراین باید به گونه ای رفتار کرد که فتنه بیدار نشود./822/ت302/ب1

مهدی فلاحی
ارسال نظرات