۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۵۵۸۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

برگزاری کنگره ملی تبلیغ با هدف تحول در عرصه تبلیغ

برگزاری کنگره ملی تبلیغ با هدف تحول در عرصه تبلیغ
حجت الاسلام مهدوی از برگزاری کنگره ملی تبلیغ خبر داد و گفت: این کنگره با هدف تحول در عرصه تبلیغ برگزار می شود و یک تیر کلید خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: هدف تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ و ترویج دستاورد حوزه علمیه است.

وی حوزه علمیه را تولید کننده و سازمان تبلیغات اسلامی را توزیع کننده عنوان کرد و افزود: اعزام مبلغ اساس کار سازمان تبلیغات است و کار سازمان، تبلیغ اسلام ناب است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید از ابزار و روش هایی کمک بگیرد تا در عرصه تبلیغ دین نقش آفرینی کند و تاکنون از روش های گوناگونی به خوبی استفاده شده است.

سازمان تبلیغات اسلامی یک قرار گاه فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از سازمان به عنوان یک قرارگاه فرهنگی یاد کرد و گفت: این مرکز دینی فرهنگی در جهت رصد کردن و اینکه بتواند آنچه در حیث دینی و فرهنگی اتفاق می افتد رصد کند و به موقع پاسخ بدهد نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن هویت انقلاب اسلامی ما را نشانه می گیرد، یادآور شد: در حوزه فرهنگ خرمشهرهایی از دست دادیم که باید باز پس بگیریم و بتوانیم هویت دینی اسلامی را بیش از پیش به جامعه امروز برگردانیم.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: امسال بحث گام دوم تبلیغ به عنوان تحول در تبلیغ نام گذاری شده است و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات به هفته تبلیغ و اطلاع رسانی تبدیل شده است.

وی از راه اندازی کنگره ملی تبلیغ و با هدف پرداختن به بحث تبلیغ خبر داد و گفت: بنا است کنگره ملی تبلیغ در سال ۱۴۰۰ انجام بگیرد و در اول تیر امسال کلید خورده است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: در برگزاری کنگره ملی تبلیغ بیش از ۱۴ هزار فرصت تبلیغی دینی در دسترس است و هدف بهره مندی از این ظرفیت های تبلیغی و مردمی سازی تبلیغ است.

وی با بیان اینکه اساس کار ما این است که تبلیغ مسائل دینی و اسلامی در دست مردم قرار گیرد و در دست مردم باقی بماند و تقویت شود، اظهار داشت: الگوی تحول در تبلیغ به این معنا است که از بهترین ابزار تبلیغی و فرصت ها بهره مند شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تبلیغ در بحث توسعه فرهنگ اولویت دارد، بیان کرد: به دنبال این هستیم فرهنگ از مظلومیت و موازی کاری بیرون بیاید بخشی نگر نباشیم، با همفکری و کار جمعی کردن باید در این زمینه اقدام شود.

وی با بیان اینکه امروز الگوی حکم رانی فرهنگی در انقلاب باید تبیین شود، اذعان داشت: فرهنگ همه مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد و الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی حرکت به سمت تحول خواهد بود./۹۴۵۱/پ310/ب1

ارسال نظرات