۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۵۵۸۲۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

استقرار ۱۵۰ روحانی به عنوان امام روستا در مناطق لرستان

استقرار ۱۵۰ روحانی به عنوان امام روستا در مناطق لرستان
حجت الاسلام غلامی از اجرای طرح امام روستا در لرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح روحانیان با هدف رفع مشکلات فرهنگی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبلیغ و اعزام مبلغ رسالت خطیر سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری و ساماندهی فعالیت های تبلیغی خاطرنشان کرد: هم اکنون بحث امام محوری در مناطق شهری و روستایی در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه بیان کرد: در راستای برگزاری گام دوم تبلیغ تلاش می شود از اساتید، دانشجویان، روحانیون مستقر، امامان محله و روستا، موسسات کانون فرهنگی و فعالان رسانه ای به عنوان مبلغ استفاده شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: هدف از اجرای طرح های تبلیغی جلوگیری از موازی کاری ها و رفع مشکلات در حوزه فرهنگ است.

وی اظهار داشت: تلاش ما این است که از موضوع و برنامه محور به مساله محور برسیم و مشکلات فرهنگی را محله محور حل کنیم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اجرای سه طرح در بحث امام محله بیان کرد: این طرح ها در ۲۹ محله آغاز شده است و در قالب این طرح امام جماعت به عنوان امام محله باید اوضاع فرهنگی اجتماعی و اقتصادی محله را مورد بررسی قرار دهد و شناسایی کند به عنوان جلودار و پیشرو از ظرفیت ها در محله استفاده کند.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ امام روستا در مناطق روستایی مستقر هستند، افزود:روحانیان به عنوان امام، هادی و امین معرفی شدند و برنامه های آموزشی برای این قشر در نظر گرفته شده تا بتوانند محله خود را تدبیر کنند./۹۴۵۱/ت310/ب1

ارسال نظرات