۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۵۵۹۵۷
مدیر حوزه علمیه امام صادق بروجرد:

کیفی سازی حوزه مورد توجه شورای عالی باشد

کیفی سازی حوزه مورد توجه شورای عالی باشد
حجت الاسلام گودرزی گفت: شورای عالی حوزه باید در مسیر کیفیت گرایی طلبه، رفع مشکلات مالی و تقویت تفکر انقلابی در حوزه برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امروزه انتظار می رود شورای عالی حوزه به سمت کیفیت گرایی پیش برود که در تحقق اهداف حوزه نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه شورای عالی حوزه باید در سیاست گذاری ها به مسائل مربوط به طلاب بپردازد، افزود: بحث تخصص گرایی و کیفیت گرایی از مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: مسائل مالی مربوط به طلاب از دیگر انتظاراتی است که شورای عالی حوزه باید به آن رسیدگی کند و مشکلات مالی طلبه با استفاده از منابع مالی موجود برطرف شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تقویت روحیه انقلابی بین طلاب از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تفکر انقلابی به این معنا است که طلبه را به معنای واقعی انقلابی تربیت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بیان کرد: تربیت طلبه انقلابی و تقویت تفکر انقلابی بین طلاب به این معنا است که طلبه ای تربیت کنیم که راه و مسیر شهدا را برود و ادامه دهنده خط مشی امام راحل و رهبری باشد.

وی تصریح کرد: انقلابی گری به معنای نقد تند  و کوبیدن یکدیگر نیست، انقلابی گری یعنی همگی در بزرگراه انقلاب قرار گیرد و برای ادامه راه انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب در مسیر رهبر معظم انقلاب گام برداریم./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات