۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۵۵۹۸۰
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های مجازی دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص مازندران

برگزاری برنامه‌های مجازی دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص مازندران
حجت الاسلام ابراهیم حیدری از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به صورت مجازی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به صورت مجازی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: همزمان با این ایام خادمین حرم رضوی و حرم حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزادگان مازندران حضور پیدا خواهند کرد.
 
وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: با توجه به آغاز دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی این اداره‌کل در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام حیدری از برگزاری جشن تکریم و بزرگداشت امامزادگان و آذین‌بندی بقاع متبرکه در دهه کرامت خبر داد و افزود: جشن تکریم امامزادگان به رسم هرساله در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود و بنا داریم این جشن‌ها را بصورت مجازی برگزار کنیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تجلیل از خادمین، هیات امناء، مدافعان حرم و جانبازان مدافع حرم در دهه کرامت را از برنامه‌های شاخص این اداره‌کل برشمرد و ادامه داد: تجلیل از ائمه جماعت امامزادگان و خیرین بقعه ساز، راه‌اندازی کاروان شادی در قالب طرح شمیم کرامت، برگزاری برنامه‌های مجازی در امامزادگان شاخص استان، مشارکت در پویش مجازی فدای دخترم و اجرای نور افشانی در شب میلاد امام رضا (ع) در سطح استان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.
 
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های دهه کرامت بدون حضور مستمع برگزار می‌شود و شهروندان مازندرانی می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه این برنامه‌ها را دنبال کنند.
 
وی بیان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با رسالتی خطیری که دارد در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت بیش از پیش تلاش کرده تا برنامه‌های این دهه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شود./950/د102/ق
ارسال نظرات