۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۵۶۰۱۶
به همت نهضت مبلغین گفتمان انقلاب؛

دوره «خاکریز امنیت» برگزار می‌شود

دوره «خاکریز امنیت» برگزار می‌شود
دوره «خاکریز امنیت» جهت تربیت کارشناس جمعیت توسط نهضت مبلغان گفتمان انقلاب اسلامی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نسل جوان، سرمایه‌ای است که هر کشوری از آن بهره‌مند باشد و به درستی بتواند این نسل را مدیریت کند، کشور خودش را از کمک بیگانه مستغنی می‌سازد. به نظر شما چه کشوری امروز جرئت می‌کند یک جنگ زمینی را با کشور چین آغاز کند؟ یا به نظر شما در جنگ اقتصادی کدام کشور برابر چین توفیق خواهد یافت؟

فرهنگ نیز یک عامل مهم و بنیادی برای مدیریت نسل جوان است. امروزه کشورهای غربی با آزادی روابط با درصد بالایی از حرام‌زادگان روبرو هستند که آن‌ها مشکلات زیادی را برای دستگاه قضایی غرب ایجاد کرده‌اند. رهبر معظم انقلاب، جامعه‌شناسان و اقتصاددانان هشدار داده‌اند که جمعیت کشور بزودی رو به پیری خواهد رفت و به دنبال آن اقتصاد، قدرت دیپلماسی و امنیت کشور سه نکته‌ای است که تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و هیچ راه‌حلی جز افزایش جمعیت وجود نخواهد داشت. از طرفی فرهنگ اسلام کسانی را که به‌خاطر ترس از فقر ازدواج نمی‌کنند یا فرزند نمی‌آورند را نکوهش می‌کند؛ زیرا آن‌ها رزاق بودن خداوند را زیر سوال می‌برند.

دغدغه‌مندانی چون نهضت مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی با برگزاری دوره تربیت کارشناس جمعیت ویژه بانوان تحت عنوان «خاکریز امنیت» تلاش دارند تا جلوی این کاهش جمعیت را با بررسی ابعاد امنیتی، اقتصادی، پزشکی، دینی، سیاسی و راهکار حل این موضوع بگیرند.

گفتنی است این دوره به مدت ده روز و در سه هفته، به شکل مقدماتی و تخصصی دنبال خواهد شد. در پایان دوره نیز پس از برگزاری آزمون کتبی به صورت تستی و گرفتن آزمون شفاهی یا مصاحبه به نفرات برگزیده گواهی‌نامه از سوی مؤسسه امام خمینی، اندیشه مسطور و مجمع ملی فعالان جمعیت اعطا می شود.

 

 

شایان ذکر است به 3 نفر برتر در آزمون شفاهی، هزینه اسکان با خانواده در مشهد مقدس هدیه داده می‌شود و خواهران توانمند که امتیاز لازم را کسب نمایند متناسب با نیاز به مراکز استانی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، بنیاد خاتم الاوصیاء و جامعه ایمانی مشعر معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر این دوره از 15 تیرماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند لغایت 11 تیر‌ماه از طریق شماره تماس 09158511374 و 09036567491 ثبت‌نام کنند. این دوره ویژه بانوان طلبه، دانشجو و یا فراگیران دوره سه ساله معارف است.

دوره حاضر در شهرک پردیسان، مسجد امام حسن عسکری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد./پ203/ق

ارسال نظرات