۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۵۶۰۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

فعالیت در حوزه تبلیغ دین، جهاد فی سبیل الله است

فعالیت در حوزه تبلیغ دین، جهاد فی سبیل الله است
حجت الاسلام نظیری گفت: کسانی که در حوزه تبلیغ دین فعالیت می کنند کار آنان همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و فعالیت آنها نوعی جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری امروز با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در این دیدار اظهار کرد: هیچ کسی نمی تواند منکر نقش کلیدی و حیاتی سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: امروز متولیان فرهنگی در تبلیغات اسلامی استان همدان به نوعی فرماندهان خط مقدم جبهه فرهنگی و عقیدتی محسوب می شوند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال در مراسمی از فعالان فرهنگی کشور تجلیل به عمل آمد که از همدان نیز همسر شهید سلگی، بانوان نهاوندی، خانواده شهید قاسمی، دکتر دهقان نیری به‌عنوان دبیر اجرایی همایش پیرغلامان حسینی(ع) و همچنین دکتر عدالتخواه رییس کل دادگستری استان همدان که یک نیروی فرهنگی تمام‌ عیار است، تجلیل شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: حوزه فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی بسیار گسترده و متنوع است و در این عرصه مبلغان برادر و خواهر در اقصی نقاط کشور مشغول تبلیغ و نشر دین مبین اسلام و شعائر دینی هستند.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: امیدواریم که سطح فعالیت های تبلیغی هم در بحث کمی و هم کیفی در همدان توسعه یابد.

این مسؤول فرهنگی ادامه داد: نقش تبلیغ در کشور به ویژه در روستاها و مناطق دور افتاده تا حدی اهمیت دارد که در یکی از مناطق استان عملکرد شایسته این روحانی مبلغ سبب شد که کیوسک نیروی انتظامی از آنجا جمع آوری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: با همراهی مرکز امور رسیدگی به مساجد پیگیر مسائل مسجد در فضای داخلی و شهری هستیم.

حجت الاسلام نظیری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از طرح های مهم ما در سازمان تبلیغات اسلامی، طرح «امام محله» با محوریت مرکز مدیریت امور مساجد استان است، بنابراین از مسؤولان متولی درخواست داریم که در این زمینه ما را یاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تاکید کرد: کسانی که در حوزه تبلیغ دین فعالیت می کنند کار آنان همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و فعالیت آنها نوعی جهاد فی سبیل الله است./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات