۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۵۶۱۱۳
فرمانده کل ارتش مطرح کرد؛

سپاه و ارتش؛ تاروپود به‌هم تنیده سیستم دفاعی کشور

سپاه و ارتش؛ تاروپود به‌هم تنیده سیستم دفاعی کشور
سرلشکر موسوی با بیان اینکه اخبار دستاوردهای دفاعی جدیدی در آینده اطلاع رسانی می‌شود، گفت: سپاه و ارتش مانند تاروپودی به‌هم تنیده بهترین ترکیب دفاعی برای کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آیین تحویل 3 فروند جت جنگنده تمام ایرانی کوثر به نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه به برکت میلاد امام رضا(ع) و کریمه اهل بیت(ع) و در ایام مبارک دهه کرامت نمونه دیگری از تجلی اراده ملت ایران به نمایش درآمده است، گفت: امروز شاهد تجلی اراده ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و استکبار جهانی در وزارت دفاع با کمک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه با پشتیبانی وزارت دفاع و استفاده از جوانان دانشمند و توانمند کشور شاهد ارتقا توانمندی‌های کشور در عرصه دفاعی در آسمان و زمین و دریا هستیم، اظهار کرد: ارتقا توانمندی‌های دفاعی به منظور دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع از کشور صورت گرفته است و پس از رونمایی از جنگنده کوثر باید منتظر اتفاقات مبارک دیگری در آینده باشیم که اخبار آن به مرور اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی موشک سطح به سطح ساخته وزارت دفاع با برد 300 کیلومتری در چند روز گذشته، تصریح کرد: این موشک تحویل نیروی دریایی شد و امروز نیز پرواز موفق جنگنده کوثر را شاهد بودیم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی مانند تاروپودی به‌هم تنیده شده هستند که بهترین ترکیب دفاعی را برای جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده‌اند./1304/پ310/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات