۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۵۶۱۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت جهادی راه حل برون رفت از مشکلات جامعه است

مدیریت جهادی راه حل برون رفت از مشکلات جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، مدیریت جهادی را راه حل برون رفت از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات مسؤولان باید یک صدا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان دلفان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان دلفان پیشینه‌ای کهن در فرهنگ، علم، ادب، فقه، کلام و فلسفه دارد، بزرگانی از این شهرستان برخواسته اند که نامشان در تاریخ ثبت است.

وی یادآور شد: شهرستان نورآباد شهدا زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ و دارای جانبازان و رزمندگان زیادی است که نشان دهنده پایبندی منطقه دلفان در دفاع از نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز در ادامه راه انقلاب و خدمت به مردم رسالت سنگینی بر دوش داریم باید با الگو گیری از شعارهای اول انقلاب در رفع مشکلات مردم و جامعه قدم برداریم.

وی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان باید از تفکر امام راحل الگو بگیرند و در زمینه رفع مشکلات کشور و به ویژه استان لرستان تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی را پیش بگیرند و به فکر رفع مشکل بیکاری و اقتصادی جامعه و جوانان باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌ها بوده و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جامعه در سایه این مهم محقق می شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: عمل جهادی مدیران، توکل بر خدای متعال و کار و تلاش مضاعف رمز موفقیت در برابر مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: محرومیت در استان لرستان زیاد بوده و برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات نمایندگان مردم در مجلس، دستگاه قضا، مدیران، ائمه جمعه و جماعات باید صدای واحدی برای رفع مشکلات اساسی استان داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بیکاری، تورم و اقتصاد نامطلوب در لرستان غیر قابل قبول است، تصریح کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف با مدیریت و برنامه ریزی باید در جهت رفع مشکلات به کار گرفته شود./9451/پ210/ف

ارسال نظرات