۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۶۶۵
حجت الاسلام بابائیان:

مشکلات اقتصادی کشور با برجام و مذاکره رفع نخواهد شد

مشکلات اقتصادی کشور با برجام و مذاکره رفع نخواهد شد
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که مشکلات اقتصادی کشور با برجام و مذاکره رفع نخواهد شد، گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با بیان این که مشکلات اقتصادی کشور با برجام و مذاکره رفع نخواهد شد، گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.

وی با بیان این که با کار جهادی به جای حرف درمانی و تحول در نظام توزیع و حذف دلالان و واسطه ها تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور است، افزود: مسؤولان کشور باید برای رشد و جهش اقتصادی، تقویت تولید داخل را در دستور کار خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی سیاست های نادرست مسؤولان موجب دامن زدن به مشکلات اقتصادی کشور شده است، خاطرنشان کرد: جهش تولید و رونق اقتصادی تنها با شعار دادن و حرف زدن محقق نخواهد شد بلکه نیازمند کار جهادی و تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان کنترلی بر بازار و اقتصاد کشور ندارند، تصریح کرد: سر برآوردن سلاطین مختلف که هر روز در بخش های مختلف اقتصادی می بینیم نتیجه عدم نظارت مناسب بر بخش های اقتصادی کشور است.

وی به آغاز به کار فعالیت مجلس یازدهم اشاره کرد و با بیان این که نمایندگان مجلس باید در کنار بعد نظارتی خود، در برخورد با اختلاس، رانت و مشکلات اقتصادی با جدیت بیشتری ورود کنند، افزود: همراهی و تعامل مناسبت مجلس و قوه قضائیه در کنار مدیریت جهادی در برخورد با اختلاس و رانت در کشور می تواند امید را به مردم بازگرداند.

استاد حوزه علمیه مازندران، برخورد قاطع و انقلابی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی را دلگرم کننده دانست و خاطرنشان کرد: این نگاه انقلابی دستگاه قضا نسبت به مسأله فساد موجب دلگرمی عموم مردم شده و اعتماد را به دستگاه قضا بازگرداننده است.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که مجلس یازدهم باید به دور از حواشی های بی حاصل تنها به دنبال خدمت رسانی به کشور و مردم باشد، بیان داشت: عزم جدی نمایندگان مجلس در برخورد با فساد و بی عدالتی می تواند موجی از امید را در میان مردم ایجاد کند.

وی با بیان این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان از شنیدن برخی اخبار در خصوص فساد، رشوه و رانت در کشور آزرده خاطر و ناراحت می شوند، ادامه داد: به طور حتم برخورد قاطع و قانونی با عوامل و ریشه های فساد در کشور موجب بازگشت اعتماد عمومی به دستگاه قضا خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز رسیدگی به مشکلات و نیازهای طبقات محروم و مستضعف جامعه یکی از مهم ترین وظایف دولتمردان و مجلس یازدهم است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید رفع مشکلات اقتصادی مردم را جزء اولویت های خود قرار دهند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که توجه به ظرفیت های داخلی، کشور را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان مصون خواهد کرد، خاطرنشان کرد: کسانی که آرزوی مذاکره با غرب را در سر می پرورانند باید بدانند تنها راه جهش کشور در حوزه های مختلف، استقلال و قطع وابستگی به دیگران است./950/ت310/ب1

ارسال نظرات