۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۵۳۵
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی

ضرورت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش مهم آگاهی بخشی این نهاد فرهنگی و دینی در جامعه خواستار توجه ویژه به این سازمان شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار کارکنان این اداره کل با نمایندگان بابل در مجلس سازدهم بیان داشت: این سازمان یکی از مردمی‌ترین نهاد‌های انقلاب اسلامی در احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های اسلامی در جامعه است.
 
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی، شناخت توطئه‌های فرهنگی تبلیغی بیگانگان، تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی و مبارزه با آفت‌های التقاط و تحجر با تکیه بر جامعیت اسلام پیش قدم بوده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی و برانگیختن احساس مسؤولیت عمومی در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکل گیری این سازمان به عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصای اعتقادی، تاثیر گذار بوده است.
 
وی افزود: در طی سال‌هایی که از فعالیت این سازمان سپری شده به اقتضا، نیازمندی‌های مطرح در سطح جامعه و به تناسب سیاست‌های کلی نظام اسلامی فعالیت‌های این سازمان دستخوش تغییر و تحول بوده و توانست در همه عرصه‌های تبلیغی با دستخوش تغییرات موجود خوب بدرخشد.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های فعالیت خود در عرصه‌های ترویج فرهنگ دینی نیز تاثیر گذار بوده است، ادامه داد: راه اندازی مدرسه «صدرا» از جمله اقدامات مناسب تعلیمی، تربیتی و تبلیغی این سازمان بوده که با توجه به نیاز‌های جامعه توانست دغدغه‌های خانواده‌ها را مرتفع سازد.
 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که علیرغم عملکرد خوب سازمان تبلیغات اسلامی، اما در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت فعالیت های دینی، فرهنگی و تبلیغی این سازمان بهره گرفته شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش مهم آگاهی بخشی این نهاد فرهنگی و دینی در جامعه خواستار توجه ویژه به این سازمان از سوی مجلس یازدهم شد تا این سازمان بتواند در جهت تغییر و تحول در نظام فرهنگی جامعه گام بردارد./950/د103/ف
ارسال نظرات