۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۵۵۲۴۷
حجت الاسلام فلاح:

انحراف از مسیر انقلاب نتیجه ای جز شکست به همراه نخواهد داشت

انحراف از مسیر انقلاب نتیجه ای جز شکست به همراه نخواهد داشت
حجت الاسلام فلاح با بیان این که راه انقلاب روشن و هموار است، گفت: کسانی که مسیر حرکت آنها با راه انقلاب تضاد دارد به طور حتم راه به ناکجا آباد خواهند رفت.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که راه عزتمندی ملت ایران حرکت در مسیر انقلاب و آرمان های امامین است، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هر جا در مسیر آرمان های انقلاب گام برداشتیم به موفقیت های چشمگیری دست یافتیم.

وی با بیان این که انحراف از مسیر انقلاب نتیجه ای جز شکست به همراه نخواهد داشت، افزود: در طول چهل سال اخیر بسیاری از خواص به دلیل انحراف از مسیر انقلاب به فراموشی سپرده شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که متأسفانه برخی در داخل کشور آمال و آرزوهای خود را در ارتباط با غرب می دانند، خاطرنشان کرد: این ذوق زدگی موجب نادیده گرفتن بسیاری از اصول و آرمان های اصیل انقلاب از سوی این افراد شده است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که راه انقلاب روشن و هموار است، تصریح کرد: کسانی که مسیر حرکت آنها با راه انقلاب تضاد دارد به طور حتم راه به ناکجا آباد خواهند رفت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول دوران چهل ساله انقلاب افراد زیادی از قطار انقلاب پیاده شدند، بیان داشت: انقلاب اسلامی با  قدرت راه خود را ادامه می دهد و کسانی که با قطار انقلاب همراه هستند سعادتمند و رستگار خواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موانع بسیاری را در طول این سال ها از میان برداشته و مسیر خود را ادامه داده است، افزود: بسیاری از قدرت های جهان نیز علیرغم همه تلاش های خود نتوانستند انقلاب  را از مسیر اصلی خود منحرف کنند چون قطار انقلاب بر مبنای حق و عدالت حرکت می کند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که کشور مردم امروز با مدیریت هوشمندانه، حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری عزتمندانه در همه عرصه ها حضوری پررنگ و تعیین کننده دارد، تصریح کرد: بر همه  مسؤولان کشور نیز فرض است که رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری را در همه امور مورد توجه ویژه قرار داده و تحقق بخشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه حفظ نظام، زنده ماندن آرمان ها و ارزش های انقلاب است، بیان داشت: دشمن با دل بستن برخی عوامل خود در داخل در تلاش است تا آرمان های نظام و انقلاب، به فراموشی سپرده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تفکر انقلابی در همه سطوح کشور باید نهادینه شود، خاطرنشان کرد: انقلابی گری تنها به شعار نیست، بلکه یک فرد انقلابی باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه آماده دفاع از اصل انقلاب و آرمان های اصیل نظام اسلامی باشد./950/ت310/ق

افشین ایمانی
ارسال نظرات