۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۵۵۱۸۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تولیدکنندگان؛ سربازان دلسوز و دردمند جنگ اقتصادی

تولیدکنندگان؛ سربازان دلسوز و دردمند جنگ اقتصادی
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تولید کنندگان را سربازان دلسوز، دردمند و دغدغه‌مند در جنگ اقتصادی خواند و گفت: حمایت از سربازان عرصه اقتصادی کشور یک ضرورت مهم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از شهرک صنعتی امام خمینی (ره) ساری با بیان این مطلب، از عملکرد ضعیف برخی از دستگاه‌های اجرایی و کم کاری‌های آنان در حمایت از تولید کنندگان انتقاد کرد و گفت: امروز تولیدکنندگان در حوزه صنعت در استان با موانع و مشکلاتی مواجه هستند که باید در جهت رفع این موانع تلاش شود.
 
وی با بیان این که رونق و جهش تولید نیازمند حمایت همه جانبه از تولید کننده داخلی است، افزود: جهش در تولید با شعار محقق نخواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده توجه و نگاه مسؤولان به تولید داخلی باید بیشتر شود، تصریح کرد: به طور حتم در صورت تحقق خواسته‌های به حق تولید کنندگان شاهد رونق در تولید داخلی خواهیم بود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که همه بخش‌های کشور برای تحقق شعار سال باید هم افق شوند، ادامه داد: تحقق عملی شعار سال زمینه تحول و شکوفایی اقتصادی در کشورمان خواهد بود.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها به بهانه تولید تسهیلات گزافی دریافت کردند، اما در سایر بخش‌ها به سرمایه گذاری پرداختند، گفت: این افراد موجب ورشکستگی صنعت شدند که باید با چنین سوء استفاده کنندگانی برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود یکی از کارد اصلی مجلس یازدهم را نظارت بر عملکرد وزارتخانه‌ها به ویژه در حوزه مسائل صنعتی عنوان کرد و گفت: مجلس می‌تواند با نظارت دقیق و همچنین وضع قوانین مناسب بستر‌های لازم را به منظور جهش در تولید داخل فراهم کند.
 
وی با اشاره به این که ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار خوبی در کشور و همچنین استان داریم که نیازمند شناسایی و حمایت است، تصریح کرد: به طور حتم با حمایت مناسب از تولید کنندگان واقعی می‌توانیم شاهد تحول چشمگیری در صنایع داخلی باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود بر استحصال موانع تولید مازندران از سوی دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و گفت: فساد اداری از جمله موانع اصلی توسعه صنعت و تولید مازندران است که دستگاه‌های مرتبط باید ضمن برخورد قاطع با اینگونه فساد، نسبت به شناسایی سایر موانع در این بخش گام بردارند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، تولید کنندگان را سربازان دلسوز، دردمند و دغدغه‌مند در جنگ اقتصادی امروز کشورمان معرفی کرد و گفت: حمایت از سربازان عرصه اقتصادی کشور یک ضرورت مهم است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد./950/پ210/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات