۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۵۰۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد:

بانک اطلاعات جامع تبلیغ در دسترس همه فعالان این عرصه قرار گیرد

بانک اطلاعات جامع تبلیغ در دسترس همه فعالان این عرصه قرار گیرد
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و دقیق در عرصه تبلیغ را مهم خواند و گفت: برای دسترسی همه فعالان فرهنگی و تبلیغی به چنین بانکی برنامه‌ریزی شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دومین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: جمهوری اسلامی برای پیشرفت نیازمند مدیریت جهادی و تقویت تفکر انقلابی در جامعه است و گام دوم انقلاب را باید با این نوع مدیریت برنامه ریزی کنیم.
 
وی با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و با تاکید بر برگزاری برنامه‌های مناسب با این ایام در همه مراکز و نمایندگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی شهر‌های مازندران، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بر می دارد و نقش آفرینی آن در منطقه بازگوی موفقیت‌های این مسیر تمدن ساز است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب و الزامات یک جامعه تمدن ساز در این مسیر پر بهجت، افزود: نقش نخبگان جوان جامعه به ویژه نخبگان حوزه و دانشگاه و اثرگذاری نخبگان حوزه تبلیغ در جهت تبیین این بیانیه گام دوم بسیار حائز اهمیت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این دشمنی‌ها در مسیر حرکت انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد بلکه عزم این ملت را برای تحقق جامعه تمدنی جزم خواهد کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اهمیت تبلیغ و رسالت انبیاء الهی و اهل بیت(ع) اشاره و تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به تبلیغ علمی و عملی نیازمندیم و میراث گران‌بهای پیامبراعظم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت بر دوش فعالان عرصه تبلیغ است.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: باید برای حفظ این میراث ارزشمند و ترویج مبانی و مفاهیم اسلام ناب و قرآن کریم همت‌ها را مضاعف کرد و جهادگونه در این عرصه بسیار مهم گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با مهم دانستن گذر زمان و اهمیت عمر در این برهه از حیات اسلام و جمهوری اسلامی، تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه جمهوری اسلامی برای ایجاد یک جامعه تمدنی است
 
وی ادامه داد: امروز به فرموده سردار نامی سپاه اسلام و جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی امروز حرم است و دفاع از این حرم و دفاع و حفاظت از میراث گران‌بهای حضرت امام (ره) یعنی ولایت فقیه یک تکلیف واجب است.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در ایام شیوع این ویروس منحوس کرونا از سوی گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، هیأت های مذهبی، روحانیان و مؤوسسات و خانه‌های قرآنی به ویژه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، خاطر نشان کرد: مدل مدیریتی جمهوری اسلامی در برابر بحران‌های اجتماعی با تدبیر هوشمندانه و بی بدیل رهبری معظم انقلاب و وحدت مردم و مسؤولان چشم جهان را به خود خیره کرده و در اذهان سازمان‌های بهداشت جهانی ایران اسلامی در این بخش موفق بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به موضوع فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در هفته و سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره و اظهار داشت: کنگره ملی تبلیغ در سال آینده برگزار خواهد شد و باید برای این برنامه فاخر از الان برنامه ریزی‌ها صورت گیرد و به کمک نخبگان و فرهیختگان حوزه تبلیغ دینی برنامه ریزی جامعی برای تحول در حوزه تبلیغ داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران در پایان به اهمیت دسترسی به بانک اطلاعات جامع تبلیغ در استان اشاره و بیان داشت: باید در راستای ایجاد یک بانک اطلاعاتی دقیق برای دسترسی به همه فعالان فرهنگی و تبلیغی برنامه ریزی شود و این کار باید تا نتیجه گیری دقیق مورد اهمیت و اهتمام ویژه همگان قرار گیرد./950/پ310/ف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گر صبر کنی ..
Iran, Islamic Republic of
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کم گویی و گزیده گویی از مختصات علمای شیعه بوده است که لازم است در فضای اخبار حوزوی رسا مد نظر خبرنگاران و دبیران این خبرگزاری انقلابی قرار گیرد.
0
0