۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۵۴۹۸۶
حجت الاسلام جباری:

تفکر و مدیریت لیبرالی، نتیجه ای جز بن بست برای کشور نخواهد داشت

تفکر و مدیریت لیبرالی، نتیجه ای جز بن بست برای کشور نخواهد داشت
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر گفت: مشکلات و ضعف‌هایی که امروز در برخی بخش‌های کشور وجود دارد ناشی نوع مدیریت حاکم بر آن بخش است.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در چهار دهه اخیر دانست و گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت حفظ مانده است.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در داخل کشور همواره مسیر وابستگی به غرب را در پیش گرفته اند، افزود: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده دل بستن به غرب هیچ نفعی برای ملت ایران جز وابستگی نخواهد داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) با پایه گذاری یک حکومت دینی همه توان خود را برای قطع وابستگی کشور به غرب و شرق به کار گرفتند، ادامه داد:، اما برخی‌ها در داخل همچنان بر طبل ارتباط و وابستگی به غرب می‌کوبند.
 
حجت الاسلام جباری، برجام را نتیجه اعتماد به غرب دانست و بیان این که متأسفانه بسیاری از فرصت‌ها به دلیل همین اعتماد از دست رفت، بیان داشت: خوش بین بودن به همکاری و همراهی غرب با ملت ایران، اشتباهی راهبردی است.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار همه توان نظامی، اقتصادی و سیاسی خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفت، افزود: اما در همه این سال‌ها ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاوممت خود درس بزرگی به آمریکایی‌ها دادند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها سودای تسلط بر خاورمیانه را باید با خود به گور ببرند، ادامه داد: جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی، شکست سنگینی را به آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای و بین المللی آن‌ها تحمیل کرده است.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که تفکر، ایده و مدیریت انقلابی راه برون رفت کشور از همه مشکلات خواهد بود، بیان داشت: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده با مدیریت انقلابی ضمن شتاب گرفتن تحول و پیشرفت کشور، می‌توان بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب را نیز خنثی کرد.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با اشاره به این که مشکلات و ضعف‌هایی که امروز در برخی بخش‌های کشور وجود دارد ناشی نوع مدیریت حاکم بر آن بخش است، ادامه داد: با تقویت مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان از مشکلات و بحران‌ها به راحتی عبور کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با مدیریت جهادی و انقلابی توانستیم از بحران عبور کنیم، تصریح کرد: آنچه در این مدت در غرب به ویژه آمریکا مشاهده کردیم نتیجه مدیریت لیبرال سرمایه داری در این کشور‌ها بوده است./950/ت303/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات