۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۶۵۴۹۸۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی

عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی
امام جمعه نوشهر گفت: اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و بین المللی ایران اسلامی در سایه تفکرو مدیریت انقلابی و جهادی به دست آمده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تحول را حرکت در مسیر رشد و پیشرفت جامعه معرفی کرد و گفت: تحول به معنای قانع نبودن نسبت به وضعیت فعلی است.
 
وی با بیان این که تحول با ایستایی و درجا زدن متضاد است، افزود: داشتن روحیه تحول خواهی عامل جهش و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحیه تحول خواهی امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل کرده است، بیان داشت: کشورمان در سایه همین نگاه و گفتمان بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحول به معنای عدم وابستگی به دیگران است، خاطرنشان کرد: اگر چنین نگاهی در میان مدیران و مسؤولان کشورمان پررنگ باشد به طور حتم می‌توانیم به اهداف بلند دست پیدا کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که جریان تحول خواه با آنچه شتابزدگی و شعارزدگی از آن تعبیر می‌شود در تضاد جدی است، ادامه داد: با نگاه انقلابی و مدیریت جهاد گونه می‌توانیم به تحول در عرصه‌های مختلف دست پیدا کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحول با شعار محقق نخواهد شد، بیان داشت: آنچه که مقام معظم رهبری در سخنرانی مهم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیان کردند باید مبنای عمل همه مدیران و مسؤولان قرار گیرد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جریان تحول خواه باید با عمل به رهنمود‌های امامین، کشور را در مسیر رشد و تعالی همه جانبه سوق دهند، افزود: در این مسیر مهم عمل به اصول و آرمان‌های اصیل انقلاب تنها راه موفقیت این جریان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و آن را ناشی از نگاه تحول خواه جریان انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌های ارزشمند در سایه مدیریت جهادی و انقلابی به دست آمده است.
 
امام جمعه نوشهر با تأکید بر این که پیشرفت و تحول در کشور با مدیریت لیبرالی و تفکر غرب گرایانه محقق نخواهد شد، افزود: اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و بین المللی ایران اسلامی در سایه تفکرو مدیریت انقلابی و جهادی به دست آمده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی در داخل کشورمان کورکورانه از غرب تبعیت می‌کنند، تصریح کرد: وجود چنین نگاهی در بدنه مدیریتی کشورمان یک آسیب جدی است که باید با تقویت تفکر انقلابی و مدیریت جهادی به طور کلی حذف شود./950/ت310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات